Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: bananacreek op woensdag 30 september 2015, 13:46:53
.

That's why he changed mind?.............. :lachen: :weetikniet: :run: :run:


Tja, het lijkt erop dat de wereld elite zich aan het opmaken zijn voor een algehele dictatuur. In ieder geval zijn er meerdere signalen daarvoor.

Filippijnen zowel Bong marcos-Binay en ik denk dat we Duterte er ook wel onder kunnen rekenen.
De Eu regeert feitelijk al als een dictatuur met juncker
Nederland loopt o.a. Wilders warm
Usa staat trump hoog in de peilingen.

Er staat nog heel wat onverkwikkelijks te gebeuren zo.  :jajaja:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

In de disco worden ongeveer 3000 flessen beer per week verkocht................en natuurlijk nog niet de andere dranken gerekend zoals mixes/wijn/tapbeer/ enz....... :denk: :denk:....foods enz...ladies drinks enz........ :denk: :denk:

Zonder Karaoke en andere aangelegenheden zoals restaurants.........

Wel harde nodig want onderhoud is peperduur aan kosten...dan dit kapot...dan dat kapot....enz enz.... :run: :run:


bananacreek

Vandaag op het nieuws dat de NTC alle inernet providers gaat controleren op "speed-tests" en dat er niet van te voren wordt medegedeeld wie, wat, waar, en hoe.......ik moet het nog zien.... :denk: :denk:

De overtreders krijgen een grote boete.....moet ik ook nog zien... :denk: :denk:


bananacreek



Op deze manier blijft er geen rolstoel meer over voor de ECHTE PATIENTEN............. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:



Mijn zakken zitten al vol... :lachen: :lachen:
Geleerd op een spoedcursus in Nederland............... :happy: :happy: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Al die zware jongens moeten hier linksaf draaien om de stad uit te komen.....circumventional road plan duurt al bijna 21 jaar........... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:



Stand van zaken meer dan een jaar geleden...

http://www.negroschronicle.com/web-archives/frontpage/Diversion%20road%20to%20end%20traffic%20woes.html

bananacreek

YAN-YAN Bakery products ...goede winkel met van alles te koop.... :thumb:


bananacreek


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag 14 mei 2015, 13:30:21
Serieuze discussie met de boom betreffende luchtvervuiling.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:





The Philippines pledged on Thursday to cut the archipelago nation's carbon emissions by 70% by 2030, pending financial support from developed countries.

http://www.bangkokpost.com/news/asean/714800/philippines-vows-to-cut-emissions-by-70