Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Deze Italiaan staat al sedert 1993 hier in de zon en nog steeds geen melanoma of High Blood?........... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek

Malle Eppie?

Nee...Malle Manfred....waarschijnlijk betaaldag vandaag en gaat nu bij de Why Not shoppen en binnen twee weken staat hij weer te huilen (echt huilen) want dan is zijn geld weer op (ongeveer 600 euros)....die wordt op één of andere manier uitgezogen (waarschijnlijk een paar oude hoertjes) want het gebeurt elke maand weer en 5/8 van  zijn overleden vrouw properties is al verkocht en dat is ook opgemaakt door hem en zijn zoon..... :ripba8: :ripba8:






:denk: :denk: :denk: :denk:

bananacreek

Weer open bovenverdieping Robinsons Perdices street...waarschijnlijk subleased....... :jajaja:



Gelijk linksomdraai en naar beneden.... :lachen: :daag: :daag:



Troep.... :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek

Twee keer proefde hij (op de achtergrond in het zwart) de rode en witte wijn maar weigerde ............... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:



Later vertelde de waitress mij dat hij normaal CULEMBORG wijn (zuid Afrika) besteld maar dat is op het ogenblik OUT of STOCK......... :denk:  




bananacreek

Battleship K (naar mij genoemd)... :denk: :happy: :weetikniet: :weetikniet:



Er was eens een  :smiley-philippines: admiraal die na zijn pensionering toegaf dat als wanneer de  :smiley-philippines: navy en de Malaysia navy of zelfs de Indonesia navy een zeeslag zouden moeten maken dat de  :smiley-philippines: navy binnen 24 uur opgeruimd zou zijn..... :run: :run: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Wortelen wassen met het linkerbeen.......... en af en toe wat bijspugen (kwatten) om de PH van het water neutraal te houden?..... :denk: :weetikniet:



Een kind kan de was doen?.... :lachen: :thumb: :thumb: :happy:

bananacreek

Mangosteen (niet stein).. :denk:






Hier wordt de XanthomePlus uit gemaakt......maar je weet natuurlijk nooit WAT er precies inzit.... :denk: :denk:



Indonesia

bananacreek

Ik heb die mangosteen vruchten nog nooit gegeten en weet niet eens hoe ze smaken...bitter...zoet...zuur.... :weetikniet: :weetikniet:



Toch maar een kilo proberen?......... :denk: :denk:

bananacreek

George ziet het helemaal niet meer zitten met mij............TAMPOO.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Toch helemaal geen slechte vent... :thumb: