Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

"Hey You there......yes the stupid asshole with the camera....you want to pick a fight with me?"

Australian zo te horen en dat zijn vaak grootbekken....

Klootzak (asshole) antwoordde: "Yes shit for brains... because you are a shame for any other foreigner in this city...they should shoot you right here between the eyes or drown you in the sea..this is no place for you....you are a visitor to this country...so behave or fuck off...and you want me to start with some pepperspray?"........ :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run:

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zaterdag 19 september 2015, 13:34:04

Slechts 1 dode bij deze bomaanslag op een bus in Zamboangacity, 40 gewonden. Blijft gevaarlijk hier, ik durf er niet in eerlijk gezegd

bananacreek

Ok...I'm gonna beat up that ugly guy and smash his camera in his ugly face....how much ...20 pesos?...fuck off you asshole...I am not going to pay you anything"

The ugly guy is ready to face anything just to help the Filipinos (kwamen er heel wat)............. :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

"Ok Joe come out of the pedicap so I can kick the shit of your head"....(take it easy Klootzak je hebt nog steeds een pijnlijke arm van het motorongeluk vorige week... :denk: :lachen:)

bananacreek

Ooooops he fell down to the ground......knockout for the asshole? (Klootzak).... :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :atyourservice: :atyourservice:

That's his wife?.............. :weetikniet: :weetikniet:

1...2....3...4...5...6...7....his wife came and threw the towel in da ring...and saved his live?.... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

"Stop it ...he is my husband"

Ik antwoordde: "What kind of person did you marry?....are you not ashame the way he insults the Filipinos?"

bananacreek

En toen kwam de police toch even in action....en ze leefden nog lang en gelukkig..... :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Maar de  :smiley-philippines: vonden het wel leuk zulk een toneelspel...............Peyton Place in Dumaguete?...The Lone ranger?....Lucky Luke?.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

bananacreek

Even  :offtopic: :offtopic:

Hier gaan ook vluchtelingen wonen in de van Horne Kazerne (KMS) in Weert............... :denk: :denk:

Daar heb ik vele herinneringen aan........ :lachen: :jajaja:

Toch nog een ISIS kunnen pakken....en reken maar dat ze er tussen zullen zitten............ :ripba8: :ripba8: :ripba8: :nederlandsevlag:

:ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Nieuwe KMS verplaatst(d) naar Dumaguete city..... :lachen: :lachen: :atyourservice: :thumb:

bananacreek

bananacreek

Uit dit soort "platte wolken" komen hier vaak "waterspouts" voor.............. :run: :run:

Maar altijd aan de linker -of rechterkant van Siquijor...

Internet:

bananacreek

bananacreek