Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: jiggy op dinsdag 15 september 2015, 05:11:30
Citaat van: Pinocchio op dinsdag 15 september 2015, 01:14:25
Het heeft nog lang geduurd, ze zijn nog niet eens ingeschreven als migrant en ze lopen al te manifesteren door de straten van Brussel.


Vluchtelingen manifesteren in Brussel


http://www.standaard.be/cnt/dmf20150914_01866829


Tja, Pinocchio...

Het zullen goeie belgen worden. Ze zijn zich al volop,aan het inburgeren.
Hier wordt toch om de haverklap gemanifesteerd voor "eigen za(a)k?
- ik heb een lastig beroep, laat een ander maar langer werken
- ik krijg te weinig geld voor mijn melk (al produceer ik te veel)
- ik wil niet inleveren. Laat een ander maar de rekening betalen
- ik.....
- ik....
- ik.....

Inderdaad het DIKKE IKKE beleid van de neo liberale regeringen en de Eu. ieder lidstaat moet bezuinigen behalve de Eu zelf.
Maar dat wilde de neo liberalen toch, zie thans het gevolg van neo liberaal beleid om u heen.
Het was altijd links die de verwijten kreeg over de immigranten en de moslims, nu zijn het de neo liberalen zelf die ze binnen halen.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Arbeidsvitaminen voor u gebracht door Noord Korea.... :thumb: :thumb: :denk: :denk:

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/sw-KU4wZVXg" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op dinsdag 15 september 2015, 14:21:38
.


Dit is in het gevaarlijke westen van Mindanao,  omgeving Cotabatocity als ik het goed heb.   Zou een westerling zijn, aan zijn huidskleur te zien .

Dus wie iemand mist , die daar reisde of woonde ?

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Waarom nu altijd op het trotoiiiir (voetpad) parkeren?...... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :lachen: :lachen: :lachen:



Dat moet toch een behoorlijke klap geweest zijn..... :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run:


bananacreek

Had een GI exhaust extension besteld voor de generator en werd op maat gemaakt en paste uitstekend maar er had wat olie of grease tussen gemoeten want nu krijg je de pijp er niet meer af....

Rook klachten bij de "Honeycomb".......... :lachen: :lachen:



Ongelofelijk wat voor een gereedschap ze meebrengen....en ook ongelofelijk wat voor een gereedschap ze bij de Why Not hebben..... :negatief: :negatief: :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

Ik stond de haren uit mijn hoofd te trekken en de "longnoses" (foreigners) zaten zich rot te lachen want die begrepen me volkomen............. :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:





F...cking bad mood today..... :negatief: :negatief: :negatief: