Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag 13 september 2015, 14:11:24
Vijf jaar van nu moeten de  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: (autochtonen) een inburgering cursus ondergaan?

Aan de snelheid waarop de Moslims nu Europa overspoelen en de traagheid van de Europese leiders om hierop een antwoord te verzinnen zal het geen vijf jaar duren.

Amice

Wilt u nationale soevereiniteit? Bereid u dan alvast maar voor op strijd. Martin Schulz, voorzitter van het EU parlement, heeft u namelijk de oorlog verklaard.

"Wir müssen das Europa des Gemeinschaftsgeistes notfalls jetzt auch mal mit Macht durchsetzen. Wir setzen uns notfalls auch in einem Kampf gegen die anderen durch." -Martin Schulz


De Eu leiders hebben blijkbaar een heel andere agenda.  :jajaja:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jiggy

Citaat van: Pinocchio op zondag 13 september 2015, 14:34:22
Citaat van: bananacreek op zondag 13 september 2015, 14:11:24
Vijf jaar van nu moeten de  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: (autochtonen) een inburgering cursus ondergaan?

Aan de snelheid waarop de Moslims nu Europa overspoelen en de traagheid van de Europese leiders om hierop een antwoord te verzinnen zal het geen vijf jaar duren.

500 jaar, Pinocchio. Je neus wordt wel heel vlug heel lang nu.  :lachen:m

Lees het laatste artikel in deze link :

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/artikels/geruchten-over-asielzoekers

Cobra

Citaat van: bananacreek op zondag 13 september 2015, 14:11:24
Vijf jaar van nu moeten de  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: (autochtonen) een inburgering cursus ondergaan?

verplichte koranstudie?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Ik ben te lang weg om dit allemaal te kunnnen begrijpen?.....mis ik iets?..... :weetikniet: :weetikniet:

Er zitten mogelijk ook voordelen aan Creek, de Dolle Mina's moeten hun clubje opgeven en weer zelf de afwas doen i.p.v. hun echtgenoten een commando te geven om af te wassen.

:lachen:

Ik zit overigens niet te w88 tot de sharia word ingevoerd, ik kan me prettiger leefomstangheden voorstellen dan onder dat censuur zootje.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

robert van dijck

Citaat van: bananacreek op zondag 13 september 2015, 14:11:24
Vijf jaar van nu moeten de  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: (autochtonen) een inburgering cursus ondergaan?

verplichte koranstudie?........... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:



Ik ben te lang weg om dit allemaal te kunnnen begrijpen?.....mis ik iets?..... :weetikniet: :weetikniet:

Het lijkt een ludieke foto , maar binnen enkele jaren is het werkelijkheid

Pinocchio

Citaat van: jiggy op zondag 13 september 2015, 16:10:15
Citaat van: Pinocchio op zondag 13 september 2015, 14:34:22
Citaat van: bananacreek op zondag 13 september 2015, 14:11:24
Vijf jaar van nu moeten de  :belgiesmiley: en  :nederlandsevlag: (autochtonen) een inburgering cursus ondergaan?

Aan de snelheid waarop de Moslims nu Europa overspoelen en de traagheid van de Europese leiders om hierop een antwoord te verzinnen zal het geen vijf jaar duren.

500 jaar, Pinocchio. Je neus wordt wel heel vlug heel lang nu.  :lachen:m

Lees het laatste artikel in deze link :

https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/artikels/geruchten-over-asielzoekers

De eerste peilers van het machtige Europa worden nu reeds onderuit gehaald, en dat zijn geen vrijblijvende voorspellingen maar feiten van vandaag.

Schengen:
Duitsland voert tijdelijk grenscontroles uit bij de grens met Oostenrijk om de toestroom van vluchtelingen te kunnen reguleren

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenland/duitse-grenscontroles-zetten-oost-europa-onder-druk-aan-vooravond-eu-top

Europese unie:
Slowakije zal maandag zijn veto uitspreken over ieder besluit dat wordt genomen over een verplichte verdeling van vluchtelinge

http://www.hlnn.nl/buitenland/slowakije-veto-vluchtelingenquotum/

Pinocchio

Het weekend is voorbij ... en onze politici worden wakker:

Oostenrijk zou in de vluchtelingencrisis Duitsland moeten volgen en ook grenscontroles invoeren, "om verwoestende gevolgen" te voorkomen. Dat verklaarde de Oostenrijkse minister van Buitenlandse Zaken, Sebastian Kurz

http://www.hln.be/hln/nl/34662/Vluchtelingencrisis/article/detail/2454507/2015/09/14/Oostenrijk-moet-ook-grenscontroles-invoeren.dhtml


jiggy

Ja inderdaad. Alles is in constante evolutie. Ik fronste ook de wenkbrauwen toen ik de gewijzigde houding van Duitsland vernam.
Maar het vergt koelbloedigheid en een open geest om te LEZEN wat er staat.
TIJDELIJK (al dan niet ifv de europese top), maar ik begrijp dat ze de toestroom even willen vertragen want.. ze ontvingen er 40.000 in 1 weekend.
DVZ kan er nog niet eens meer dan 250 per dag aan !!!

Ik hoor al "roepen" op fb : " duitsland houdt geen woord".
Niets is minder waar, denk ik... Maar ook de "Deutsche Grundlichkeit" heeft zijn limieten.
Als ze er elk weekend 40.000 zien toestromen zijn er dat 40.000 x 52= 3.000..000 , ZONDER de andere dagen.
De boodschap is duidelijk : solidariteit over de grenzen.. spreiden... Niet alleen VOORDEEL uit Europees lidmaatschap....

Pinocchio

Wie ooit aan iemand geld heeft geleend in de Filippijnen beseft misschien beter wat de betekenis is van "tijdelijk"

Ik vraag me trouwens af of er nog een Europa bestaat of is het enkel Duitsland dat dicteert .

-Griekenland ....
-Nu Schengen, vorige week was er nog kritiek van Duitsland op Hongarije want iedereen was welkom in Duitsland en nu plots wordt (een gemeenschappelijk ) Schengen akkoord zonder overleg met de partnerlanden gewoon van tafel geveegd

En de leiders van de andere landen keken ernaar en dommelden rustig verder met hun salaris van 25.000 Euro/maand.