Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Budgie

Citaat van: bananacreek op zondag 10 juli 2011, 10:33:57
@Budgie:Nu ik heb er zo`n Rottweiler met dit verschil zij maakt geen lawaai Is de goedheid zelve naar goed volk maar owee als je ergens aankom zonder toestemming Dan word ze moeilijk Asawa had laatst iemand mee van school en die dame probeerde wat in haar tas te doen Lukte dus niet want ze gromde zo erg en blokkerde haar Heb de dame vriendelijk verzocht het terug te leggen en te vertrekken want ik miste iets op de tafel Als mensen wat willen en ik geef het reageert ze niet eens 

Dat gebeurde dan in Nederland?
Die "dame" die iets van de tafel meenam was een  :smiley-philippines: of een Marrokaanse  :weetikniet: :weetikniet:

Die hond is goud waard neem ik aan, en heeft de hond geen zin om met u mee te verhuizen naar de :smiley-philippines:? :jajaja: :thumb:

Dan kan hij een mooi jong  :smiley-philippines: hondje vinden? :happy: :happy:
Als het een Zij is kan ze een knappe :smiley-philippines: Macho hond vinden?

@Creeck de dame is een Poolse en volgens haar zeer gelovig want ze gaat zondags te kerk en ja, ik heb het niet zo op dat zogenaamd gelovige volk dus verwonderd het mij niet Mijn vader zei vroeger op de eerste banken zitten de grootste zondaars.

Wat mijn hond betreft Ik moet nog een paar jaar hier wat zaken afwerken en ben bang dat ze tegen die tijd er niet lang meer zal zijn Is nu 6 jaar Blijf denk ik hier tot haar dood want ik wil haar niet zomaar wegdoen. Maar zal waarschijnlijk proberen een paar familieleden in Engeland tegen die tijd te kopen om als jonge honden mee te nemen (liefst als pup) zodat die aan het klimaat kunnen wennen Vicky is namelijk een pup gefokt door een vriend in Engeland die haar terug kreeg toen ze 4 maanden was en toen heb ik haar meegenomen
Het karakter van een hond is gedeeltelijk erfelijk maar word ook bepaald gedurende de jeugd en dus hun opvoeding Als je een Rottweiler leer rustig te wezen en alert te zijn op je spullen dan zal ze dat ook doen daar het ook in het ras zit van oorsprong Als ik een kwade Rottweiler tegen kom vertrouw ik de baas niet want die honden zijn van geboorte goudeerlijk zoals de meeste honden.Alleen zijn ze echt baas gericht want bv asawa kan best met haar worden maar alleen naar mij luistert ze echt.
Getting older beats the alternative -dying young

Dreamer1975

Wat zijn die purperen lintjes met tekst op die aan het deksel van de kist hangen ?

xav

Citaat van: Dreamer1975 op maandag 11 juli 2011, 05:16:48
Wat zijn die purperen lintjes met tekst op die aan het deksel van de kist hangen ?

namen van de familie  :weetikniet:

Michaela


klootzakken (voorheen Jens)

 :denk:  dat zijn de volgende die aan de beurt zijn  :ikkeniebegrijp: , olander he .
:ripba8: :respect:

jens......
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Cebu prijzen (vorige week vrijdag) 


Dumaguete prijzen die HOGER zijn :negatief: :negatief: :negatief:


Tot op dit moment nog geen nieuwe ....tremors.... :happy: :happy:
Maar vanacht :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

bananacreek

#2016
Kwam vanmorgen bij het restaurant van de disco aan en zag allemaal servetjes op straat liggen :negatief:


Toen ging ik naar binnen om de waakhond te voeren


Maar voordat ik daar aan toe kwam zag ik de politie met een man of vijf aankomen en toen zag ik wat er gaande was.

Die servetten werden door een buitenlander op straat gegooid evenals een wijnglas en een bierfles (was om 09.00 al dronken????? :negatief: :negatief:)

Wat was er gebeurd?

De man wilde met een visa-card betalen, en dat kan normaal, maar dan moet je als klant wel de receipts tekenen en dat wilde de man niet  :negatief: :negatief:, en hij werd kwaad en begon wild te worden.
Politie werd gebeld en waren er snel (komt meestal snel want ze krijgen twee maal per dag gratis koffie)
Maar later bleek dat er geen "blotter" werd opgemaakt en waarschijnlijk wilde de manager dat niet? :weetikniet:

Hier tekent hij de receipts, en zo niet dan zou hij meegenomen worden :thumb: :thumb: :thumb:


Het is een Brit (daar zitten een hoop rotzakken tussen) en verblijft in hotel Nicanor
Is nu "Off-Limits" bij de "Why Not" :thumb: :thumb:
GO HOME JOE, WE DON'T NEED YOUR BLOODY MONEY :jajaja: :jajaja:

Hier is nog zo'n rakker, maar dat is een Amerikaan, en zit nog steeds vast hoorde ik, omdat hij een  :smiley-philippines: pastoor afsloeg die hem nota bene wilde helpen








bananacreek

#2017
BIJNA VERGETEN: @xav:

Ben vanmiddag bij mijn advokaat geweest en hij is het er met mij eens dat alleen als je "gainfully-employed" bent ZONDER WERKVERGUNNING dan kan je daarvoor gedeporteerd worden (zijn er al velen geweest, waaronder een drietal Nederlanders in Manila een paar jaar geleden).

Heeft u ergens zoiets om handen: ("werken zonder inkomen") (zoals ik dat doe) dan is er niets aan de hand, maar natuurlijk zijn er soms jaloerse mensen, Filipijnen en buitenlanders en die proberen je soms te nekken :negatief: :negatief:

Dus als u daar in Palawan gaat "helpen" bij het bakken van brood en cake of wat dan ook tijdens uw verblijf daar, dan is er normaal gesproken niets aan de hand zolang u maar NIET voor een employer werkt en geen SALARIS of COMMISSION ontvangt.

Maar ik ga alsnog een second opinion halen  :jajaja:

xav

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 juli 2011, 18:00:45
BIJNA VERGETEN: @xav:

Ben vanmiddag bij mijn advokaat geweest en hij is het er met mij eens dat alleen als je "gainfully-employed" bent ZONDER WERKVERGUNNING dan kan je daarvoor gedeporteerd worden (zijn er al velen geweest, waaronder een drietal Nederlanders in Manila een paar jaar geleden).

Heeft u ergens zoiets om handen: ("werken zonder inkomen") (zoals ik dat doe) dan is er niets aan de hand, maar natuurlijk zijn er soms jaloerse mensen, Filipijnen en buitenlanders en die proberen je soms te nekken :negatief: :negatief:

Dus als u daar in Palawan gaat "helpen" bij het bakken van brood en cake of wat dan ook tijdens uw verblijf daar, dan is er normaal gesproken niets aan de hand zolang u maar NIET voor een employer werkt en geen SALARIS of COMMISSION ontvangt.

Maar ik ga alsnog een second opinion halen  :jajaja:

ah ok... alvast bedankt Creek... ik zal dan ook gewoon doorgaan als onbetaald helper...

Digos

Citaat van: bananacreek op dinsdag 12 juli 2011, 17:46:04
Kwam vanmorgen bij het restaurant van de disco aan en zag allemaal servetjes op straat liggen :negatief:


Toen ging ik naar binnen om de waakhond te voeren


Maar voordat ik daar aan toe kwam zag ik de politie met een man of vijf aankomen en toen zag ik wat er gaande was.

Die servetten werden door een buitenlander op straat gegooid evenals een wijnglas en een bierfles (was om 09.00 al dronken????? :negatief: :negatief:)

Wat was er gebeurd?

De man wilde met een visa-card betalen, en dat kan normaal, maar dan moet je als klant wel de receipts tekenen en dat wilde de man niet  :negatief: :negatief:, en hij werd kwaad en begon wild te worden.
Politie werd gebeld en waren er snel (komt meestal snel want ze krijgen twee maal per dag gratis koffie)
Maar later bleek dat er geen "blotter" werd opgemaakt en waarschijnlijk wilde de manager dat niet? :weetikniet:

Hier tekent hij de receipts, en zo niet dan zou hij meegenomen worden :thumb: :thumb: :thumb:


Het is een Brit (daar zitten een hoop rotzakken tussen) en verblijft in hotel Nicanor
Is nu "Off-Limits" bij de "Why Not" :thumb: :thumb:
GO HOME JOE, WE DON'T NEED YOUR BLOODY MONEY :jajaja: :jajaja:

Hier is nog zo'n rakker, maar dat is een Amerikaan, en zit nog steeds vast hoorde ik, omdat hij een  :smiley-philippines: pastoor afsloeg die hem nota bene wilde helpen



Met alle respect creeck, ik weet niet hoe je dat aankan....maar ik zou me nooit niet kunnen ophouden tussen dat hoopje rotzooi....dag in....dag uit.



LIVE ONCE - LIVE IT