Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Klaar maar toch weer wat gekrompen op bepaalde plaatsen........... :ikkeniebegrijp: :negatief:



Gelijk een lektest gehad vandaag en de naden op het dak moeten worden dicht gesmeerd met "black-sillicone".........


pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 september 2015, 13:31:59
@Pierrevanderwiesse................... :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:



      :denk:  Krijg er al schrik van bij de gedachte alleen al....en voor die 13a is het ook niet nodig,voel mij best okey met de long stay visitors visa   :thumb:  .

   maar ja,je weet maar nooit,ne mens kan al eens van gedachte veranderen en rare dingen doen, ik toch     :lachen: 

     .

   

bananacreek


bananacreek

Ik zie hier vragen betreffende gezinshereniging enz....... :jajaja:

Ze kunnen beter komen als vluchtelingen maar dan even via Hongarije want daar zaten toch al zovele nationaliteiten tussen?...en dan gewoon met de hele horde langs de snelweg via de Duitsland Route?

Geen gedonder op de Ambassade in Manila enz enz ..... :thumb: :happy:



100  :smiley-philippines: lossen hierin gemakkelijk op.... :lachen: :thumb: :happy:

Ik vind het nog steeds een vreemd gedoe want reken maar hoevelen er tussen zitten die of IS zijn of wat dan ook en waarvandaan dan ook....en Rutte?

Als ze maar met hun tengels van mijn zuur verdiende geld afblijven.... :atyourservice: :atyourservice: :run: :run: :run:


Vandaag was er een debat op de BBC waarom zoveel landen in de Eurozone verschillende meningen hadden terwijl ze eensgezind zouden moeten zijn..... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


pierrevanwies

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag  6 september 2015, 14:22:11
Citaat van: bananacreek op zaterdag  5 september 2015, 13:31:59
@Pierrevanderwiesse................... :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0:



      :denk:  Krijg er al schrik van bij de gedachte alleen al....en voor die 13a is het ook niet nodig,voel mij best okey met de long stay visitors visa   :thumb:  .

   maar ja,je weet maar nooit,ne mens kan al eens van gedachte veranderen en rare dingen doen, ik toch     :lachen: 

     .

   

   jaja zie haar liever zo als model want dat wou ze altijd al worden,is toen naar manila getrokken,kwam terug en werkte ook bij avon en andere zaken als promo-girl enz.   

   

Amice

Citaat van: bananacreek op zondag  6 september 2015, 15:04:21
Ik zie hier vragen betreffende gezinshereniging enz....... :jajaja:

Ze kunnen beter komen als vluchtelingen maar dan even via Hongarije want daar zaten toch al zovele nationaliteiten tussen?...en dan gewoon met de hele horde langs de snelweg via de Duitsland Route?

Geen gedonder op de Ambassade in Manila enz enz ..... :thumb: :happy:



100  :smiley-philippines: lossen hierin gemakkelijk op.... :lachen: :thumb: :happy:

Ik vind het nog steeds een vreemd gedoe want reken maar hoevelen er tussen zitten die of IS zijn of wat dan ook en waarvandaan dan ook....en Rutte? Daar hebben ze in de Eu schijt aan want die zitten er niet voor het volk die dan het slachtoffer worden. Het is nogal opvallend dat eerst gesproken werd over grenzen sluiten enz, en nu de vluchtelingen met open armen onthaald worden. het antwoord(en dat heeft Duitsland inmiddeels laten weten) zit hem in de multinationals en de industrie, die goedkope arbeidkrachten willen. Aldus is het wederom een "old boys network" gedoe die in de achterkamertjes bekonkeld is. Daimler bv. wil al graag naar de vluchtelingen kampen om daar de goedkope en goede arbeidskrachten uit te gaan zoeken. Diegene die nu dus nog fanatiek werkt en zijn baas in de kont kruipt om zijn baantje te kunnen behouden, mag daar in de nabijetoekomst nog dieper in kruipen want de vluchtelingen zijn niets anders dan concurrentie op de arbeidsmarkt en feitelijk niet eens vluchteling want  vele van hen zijn niets meer dan gelukszoekers.

Als ze maar met hun tengels van mijn zuur verdiende geld afblijven.... :atyourservice: :atyourservice: :run: :run: :run:


Vandaag was er een debat op de BBC waarom zoveel landen in de Eurozone verschillende meningen hadden terwijl ze eensgezind zouden moeten zijn..... :lachen: :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:
De hamvraag is waarom naaste buurlanden van Syrie en irak die vluchtelingen niet op nemen?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Buurlanden die vluchtelingen opnemen   :lachen:   Laat me niet lachen. Dit is wat de naaste buur doet : Het hek dat al lands de grens staat , komt nog een extra hek bij om ze tegen te houden  :biggrinn:

http://kickerdaily.com/israel-does-not-want-to-be-deluged-with-refugees-builds-new-fence/


  Ook in Sauide-Arabie en Emeraten die barsten van het geld zijn de vluchtelingen niet welkom.

Eigenlijk zijn ze nergens welkom, Turkye en Jordanie laten ze toe omdat ander relen uitbreken bij de grens, maar daar worden ze denk ik toch gepuscht om door te reizen naar elders.

Zijn ze in  :eu:   dan welkom ?  Oficieel wel.   Maar lees op Nu.nl maar de commentaren van de gewone burger, is 95% tegen, zeker in  :nederlandsevlag:  waar ze  voorang krijgen op een sociale huurwoning , na aantal maanden verblijf.

En de stroom illigalen uit Syrie houd een keer op , de helft van de bevolking is inmiddels het land ontvlucht, maar Afrika is andere koek, die blijft doorgaan met ieder jaar 1 miljoen.