Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

.

Ook de kerk heeft het zwaar....de Paus zei tot volgend jaar December kunnen al de vrouwen die abortion hebben gepleegd in aanmerking komen voor vergeving .... :thumb: :thumb: :happy: :happy:

De  :smiley-philippines: aardbisschop zei: "Not in da  :smiley-philippines:.......here we are da management and da Pope is a foreigner"...... :lachen: :lachen: :denk: :denk:


Luke


bananacreek

Voor de volgende verkiezingen zit waarschijnlijk de hele senaat in het gevang.....ene schandaal na het andere... :lachen: :lachen: :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek

Citaat van: Luke op donderdag  3 september 2015, 13:34:16
Citaat van: bananacreek op donderdag  3 september 2015, 13:27:16
De dramas hebben geen grenzen hier..altijd prijs... :lachen: :lachen:





Geen rolstoel nodig??  :lachen:

Wow, helemaal over het hoofd gezien en dank voor de tip.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Special model for this year...................... :thumb: :thumb: :thumb:


bananacreek

In de Dumaguete public market.....


Mjn eerste vriendin in Nederland had Indische ouders uit Bandung en ik had een mooie blauwe Shanghai-dress (Turquiase blauw) voor haar gekocht bij een Chinese zaak op de Zeedijk in Amsterdam ...

Mooie meid met maat 36 BH maar ik was al een volwassen Klootzak want ze was nog maagd toen ze het na twee jaar uitmaakte (ik ook)......en ze kwam uit Den Haag in de Antheunis straat in de buurt van de Noo straat dacht ik en ik zat toen op de KMS in Weert....en toen was ik al de grootse Klootzak van Europa.........


bananacreek

http://www.filippijnen.org/index.php/topic,15245.0.html

Op het bovenstaande topic wordt er over vluchtelingen gesproken.....onder andere.......... :denk:

Waren de Somaliers ook niet als vluchtelingen opgenomen in Nederland?



Heeft u ooit een Somalier zien werken in Nederland naast het feit dat hij zijn hand op kan houden om de bijstand cheque in ontvangst te kunnen nemen?

De Spanjolen, Italianen, Turken enz die werkten vaak nog in de jaren '70......... :thumb:

Wij hebben ons in de jaren '60-'70 kapot gewerkt om de sociale voorzieningen in stand te kunnen houden en dat wordt nu allemaal afgesluist naar de mensen die de vluchtelingen zouden zijn en jullie je eigen maar kapot vechten en vaak nee als antwoord krijgen om één persoon naar Nederland of Belgie te kunnen krijgen waarvoor je dan financieel ook nog borg moet staan zoals ik heb begrepen....al getrouwd of nog niet....

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op donderdag  3 september 2015, 14:20:56

Heeft u ooit een Somalier zien werken in Nederland naast het feit dat hij zijn hand op kan houden om de bijstand cheque in ontvangst te kunnen nemen?


Zonet op BBC world, een trein met vluchtelingen die deze morgen in Boedapest was vertrokken richting Oostenrijkse grens is gestopt in Bicske.

Bleken er mensen van 67 verschillende nationaliteiten op de trein te zitten.

En dat is toch iets meer dan Syriers en Irakezen.