Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 september 2015, 14:25:53
.

Zamboanguita en Zamboanga kan ik steeds moeilijk uit elkaar houden.  :denk: Dus ik moest weer even Google maps raadplegen. Het verschil is dat je in Zamboanga beter niet een huisje kan huren als witneus. Dus wel belangrijk om die 2 goed uit elkaar te houden.  :biggrinn:

jamietagabundok

@ T he  Dolfin, het bevalt me anders uitstekend de omgeving van Zamboanga hier    :thumb:

bananacreek

Even van de  :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

HET ZAL JE MAAR GEBEUREN OP DE  :smiley-philippines: MET ALLEEN PHILHEALTH ALS VERZEKERING........................ :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Een neef van mij in Nederland was in het ziekenhuis in Alkmaar opgenomen met VLEES ETENDE BACTERIEEN.............en had enorme pijnen

Na ontslag uit het ziekenhuis heeft hij een apparaat op zijn lichaam dat nonstop antibiotica in zijn bloed spuit (of zoiets) en als het leeg is moet hij weer een nacht in het ziekenhuis blijven....

Zeer veel ellende.............en ik weet niet eens of ze dat hier op de  :smiley-philippines:  ook kunnen behandelen....dus een wondje....gelijk met desinfectant schoonmaken vanaf nu...maar die vleesetende bacteria gevallen komen niet al teveel voor zo te lezen......... :denk: :denk:




http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/45703-de-vleesetende-bacterie-en-fasciitis-necroticans.html

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Mooie (kunst) leren jasje en UV proof maar komt @ P2800 met merk Dickies............. :denk: :denk:



Maar ik zit nogal krap....... :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:...... en ik had daarbij gedacht als alle 1870 forum leden 2800:1870 = 1,49 pesos kunnen vrijgeven (laat zeggen afgerond 2 pesos want de rest gaat naar de drop) dan is er een gelukkige Klootzak op dit forum........ :happy: :happy: :happy: :happy:

Zegt het voort...zegt het voort............... :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5:............... :run: :run: :run:





bananacreek


bananacreek

September 1 in da  :smiley-philippines: was de officiele opening van het kerst seizoen en de kerstliederen schallen al in de supermatketen enz....

[embed=640,525] <iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/s4_4DOEvQ4E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]