Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Toch een paar dropjes nemen want ik loop droog.............. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:


bananacreek

26,60 voor de diesel maar nog lang niet de 16,72 zoals in 2003.... :denk: :denk:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Ik zou lachen als iemand al zijn 4 banden door zou snijden.... :lachen: :lachen: :lachen: :thumb: :thumb:

De schurfthond die denkt dat het hele voetpad voor hemzelf is...wat dat betreft hebben ze hier zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer weinig zelfdischipiline.... :denk: :negatief: :negatief: :negatief:



Ik de banden doorsteken?....kom ik ben geen psychopat..... :neeneenee: :neeneenee:....... :denk: :denk: :denk: :confused2:

bananacreek


pierrevanwies

Citaat van: bananacreek op dinsdag  1 september 2015, 14:09:50
Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  1 september 2015, 02:29:50
 en deze creek kende je hem ook ????   :biggrinn:  

 gisterenmorgen met 7 kogels afgemaakt aan het begin van uw straat [meciano]

 

Nee die kon ik ook niet en toen ik gisternacht in de pedicap naar huis reed was er een enorme "opstoot" met wel 5 policecars op de hoek Silliman Ave-Perdices street en ik vroeg aan de driver waarom....... en hij vertelde me dat er twee schietpartijen waren geweest met 1 dode en beide drugs related en in principe is dat geen probleem als ze elkaar op

  dat is getrokken diezelfde avond /nacht ze hebben het wel druk de pnp .....hier was een female [going crazy drug related] of [en] maybe is er ook een link

  naar die tweede schietpartij ?    :weetikniet:  .