Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

MadRed


Pinocchio

7,000.00 is in de Filippijnen (net zoals in de US) correct voor 7 duizend

Maandelijkse huur is dus 7 duizend pesos.

bananacreek

Citaat van: TheDolphin op maandag 24 augustus 2015, 15:08:09

Deze foto toegevoegd met de voorziening van dit forum.

Tops en Bottoms mooie winkel met veel kleding en weet ik veel wat nog meer en daarnaast, Plaza Maria Luisa Suites aan het Quezon Park gelegen. In 2010 nog zeer populair bij zakenlui en was van te voren reserveren verstandig. Laatst in 2014 zonder reservering naar binnen gelopen en kreeg ik een goede korting op de Superior room met uitzicht op het park 1350 php dacht ik  :denk: en is op de prijslijst 1950 php. De glorietijd is voor het Hotel een beetje er vanaf en er zijn Nieuwe Hotels die meer in trek zijn nu. Goede centrale ligging. In de hal heb je een soort van frans balkon waar je s'avonds nog lekker een colaatje kan drinken ofzo maar het park is ook voor de deur.





Weer twee mooie gevoerde UV-protected jasjes @P299 elk..........(Tops & Bottoms)............ :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Vandaag voor het eerst een sollicitatie gesprek moeten behandelen met een "aspirant" dj...maar de man wil een volledige baan met alles free en heeft alleen maar een 7Gb flashdrive en heeft GEEN video music clips........ :lachen: :denk: :denk: :daag: :daag: :daag: :daag: :run: :run: :run: :run:

Dit komt deze week en Dj Joeren is een zeer goede "öutsider-guest Dj" (  :smiley-philippines:) en beslist niet arrogant...





bananacreek


bananacreek


TheDolphin

Citaat van: bananacreek op maandag 24 augustus 2015, 05:27:02
.

Als je het voor één maand kan huren als je toch weet dat je een maand in Dumaguete blijft dan is dat een stuk goedkoper dan een hotel.

Pinocchio

Daar ben ik nog niet zo zeker van, tenzij je de ganse tijd op de vloer wil slapen in een      onbemeubelde woning.

bananacreek