Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

.

Bouwjaar?....jaren '50?............... :weetikniet: :weetikniet:

Het zijn allemaal surplus schepen uit Japan en Zuid-Korea........

bananacreek

Nog meer oud spul wat tussen Dumaguete en Siquijor vaart........(oude landingsvaartuigen uit de tweede wereldoorlog?... :weetikniet: :weetikniet:)


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Cokaliong tower en al die schepen zouden de eerste prijs hebben gewonnen?..... :lachen: :lachen: what a joke... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:







Maar de schepen van George & Peter Lines zijn nog vuiler.... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:


bananacreek

Toen ik hoorde dat er geen schip naar Dumaguete vertrok die avond toen maar naar de stad gegaan (0745)

Even spoed-drukwerk afgeleverd bij Jollybee......... :atyourservice: :thumb: :thumb:

Mooie wc met grote ruimte voor allerlei soorten drukwerk......... :thumb: :thumb: :happy: :happy:




bananacreek

Toen maar wegens teveel tijd (afspraak Ned. Consulaire post Waterfront hotel (airport) 11.20 uur) naar Citylimit Mandauwe gelopen (ongeveer 7km)...gelukkig geen regen  en onderweg wat gras gegeten uit de middenberm voor snak....(beetje aan de zure kant).... :jajaja: :jajaja: :crazy: :crazy:

Stuk of drie video clips maar dat komt nog wel want ik zit nu op een telefoontje te wachten van het bezoekende lid Tank om naar de disco te gaan maar hij heeft er waarschijnlijk geen zin in want er wordt niet gebeld....maar ik zal wel moeten gaan want de eigenaar gaat mij voor mijn job vanavond betalen... :happy: :happy:

Dit was het HUMABON hotel waar ik in 1979 een paar dagen logeerde en later werd het CENTURY hotel (tegenover Metro Gaisano) en daar sliep je altijd gezelling met de kakkerlakken in bed (eerlijk samen delen)... :lachen: :lachen: :thumb:



Nu zo te zien geheel gesloten.....

bananacreek


bananacreek


bananacreek