Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vijfenzeventig jaar wordt hij zondag, en nog altijd slaagt Will Tura er niet in om 'neen' te zeggen. De Keizer van het Vlaamse lied zou zich volop moeten concentreren op zijn groot verjaardagsconcert, dat zondag live op televisie wordt uitgezonden................. :thumb: :thumb: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/RdqvFaN-9Ak" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Dit lied herinnerde ik mij toen ik altijd met een collage vanuit Rotterdam (in die buurt) naar Weert in de VW meereed naar de KMS .......... :thumb: :run: :run:

:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic:.................??????????... :denk: :denk:

Ok................ :lachen: :lachen:

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZBVA5llwli8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Op de achtergrond een duur Condominium en nu ernaast een houtzagerij en hollowblock fabriekje.............. :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :lachen:


bananacreek

Joe gaat een electric pedicap kopen en het onderste moest uit den kan.......... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


bananacreek


bananacreek

De man met de racefiets werd van de weg afgereden en meeste van die wiel(renners) zijn van betere afkomst en rijden soms met vier naast elkaar en weigeren om voldoende ruimte te geven.......... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja:


jamietagabundok

Viel me hier in Mindanao ook op . Op zowel zaterdag als zondag die ik aardig wat wielrenners, is kennelijk populair hier, bij de elite dan.  Want die wielrenners hebben behoorlijke fietsen en kleding, dat had ik ook al gezien.

En ja bij gebrek aan fietspaden alles op de snelweg gewoon  :negatief:


Cosyns Guy

Citaat van: bananacreek op zaterdag  1 augustus 2015, 14:33:56
De man met de racefiets werd van de weg afgereden en meeste van die wiel(renners) zijn van betere afkomst en rijden soms met vier naast elkaar en weigeren om voldoende ruimte te geven.......... :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :jajaja: :jajaja:


Die wielertoeristen zijn in vele gevallen eerder wielerterroristen,denken dat de baan enkel voor hun daar ligt.
Durf je dan te klaxoneren krijg je wat verwensingen en de middelvinger.

bananacreek

Ik was een beetje te snel of te langzaam op een kruispunt hier vanmorgen en een vrouw op den motor had wat op te merken en ik reageerde "Shut Up Woman"  en zij reed verder en stak de vinger op....................ik wilde er graag achteraan en zeggen: "Praatjes FATSO lady?"....toen dacht ik: Er is maar één camouflage bike in Dumaguete.......... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:

bananacreek