Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Vuile vieze troep en daar stond wel 5 cm water in en ik dacht bekijk het maar...buiten staan...gulp open.....spuit eruit...zonder te richten...ogen dicht... en afsluiter open....... :lachen: :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :thumb:





De eigenaar Chester Cocaliong is altijd zo trots om doeken in het hoofdkantoor te hangen dat zijn schepen altijd de eerste prijs van de Marina hebben gewonnen "The Cleanest Ship of the Year".........aan mijn Kloten.... :jajaja: :jajaja:

Corruption..onder de tafel toeschuiven?.. :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:




bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 17 juli 2015, 14:53:43
Earthquake...........2012?

Sto. Nino belltower


Nog niet klaar............. :denk: :denk:



Voor de aardbeving onder dezelfde hoek genomen:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 17 juli 2015, 14:28:26
Wijsmuller Ijmuiden?.................. :weetikniet: :weetikniet:







++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===
Internet:







Als jonge Klootzak zat ik bijna elke dag daar in die buurt van Wijsmuller en de vissershaven van Ijmuiden.......... :happy: :happy:

Was in de jaren een zeer leuke stad............. :thumb: :thumb:



De achterste is een spuitboot waarschijnlijk?.....of een duiktoren?........ :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :run: :run: :run:

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op vrijdag 17 juli 2015, 13:54:49
Dus betaal ik per jaar voor mijn visum 13e verblijf (2250:5 (ARC renewal elke 5 jaar) = 450 + 410 (jaarlijks report) = 860 pesos...........

Daar kan je niet tegenop met een toeristen visa........... :neeneenee: :neeneenee:




Nee, ik  schat zo in een toeristen visa gaat al gauw rond de 25 K  per jaar  kosten.   Ik heb lekker BB  op mijn stempel gehad    :happy:     
 
Vraag niet hoe ik er aan kom ,  :biggrinn:  maar gelukkig heb je ook onder immigration officers heel aardige mensen  zitten  :happy2:
 

bananacreek

Daarachter de sleper ligt FORTEILAND................ :jajaja:



Ben er zelf nog nooit op geweest............werd ook nog door de marine gebruikt NA te tweede wereldoorlog want tot in de jaren '70 stonden er ook nog radars in de duinen van Wijk aan Zee vlak bij de Noorderpier.............wat een tijd... :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Was te huur...........forum headquarters?........... :denk: :denk: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :run: :run: :run:






Noordpier









:offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :denk: :denk: :denk: :denk: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Happy RAMADAN.........en dankzij de Ramadan heb ik de laatste zak drop nog NIET geopend........... :happy: :happy:



Ali Bin Olie

bananacreek