Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Cobra

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 13:10:05
Gisteren en vandaag bezoek gehad van geacht medelid COBRA........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Normaal eet ik Havermout met banana schijfjes en pinapple tidbits........... :jajaja: :thumb: :happy:

De komende dagen eet ik Havermout met DROP TIDBITS........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run: :run:




Ik ben net thuis gekomen Bananacreek.

Is alle drop al op of moeten we vanuit hier een balikbayan box vol sturen ?   :lachen:

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 14:04:02
Hier hadden we onder andere ook een gesprek over: FTF trucks.............Wijchen





Dat waren 2 takt dieselmotoren uit Detroit.

F.T.F. staat voor "Floors Truck Fabrieken" in NL ergens.

Je ziet wel eens een aanhanger of oplegger van het merk "Floor" rijden, die maakten toen die trucks.

Daf en scania etc hadden destijds tot ong. 360 pk. FTF kwam met 450 pk, zopen wel als een ketter vanwege dat het 2 takt diesels waren.

Als je wat heuvels of bergen op je route had reden ze mogelijk 1 op 1, voor belgie is dat 100 liter op 100 km.

Toen kostte de diesel nog niet zoveel, tegenwoordig zouden ze niet 1 truck meer verkopen met zulke dieselprijzen.


De chauffeur die met een FTF reed moest proppen in zijn oren steken vanwege het gebrul van die motor, kon je van ver aan horen komen.
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

Citaat van: Cobra op zondag 12 juli 2015, 14:35:33
Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 13:10:05
Gisteren en vandaag bezoek gehad van geacht medelid COBRA........... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Normaal eet ik Havermout met banana schijfjes en pinapple tidbits........... :jajaja: :thumb: :happy:

De komende dagen eet ik Havermout met DROP TIDBITS........... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run: :run: :run:




Ik ben net thuis gekomen Bananacreek.

Is alle drop al op of moeten we vanuit hier een balikbayan box vol sturen ?   :lachen:

Citaat van: bananacreek op dinsdag 30 juni 2015, 14:04:02
Hier hadden we onder andere ook een gesprek over: FTF trucks.............Wijchen





Dat waren 2 takt dieselmotoren uit Detroit.

F.T.F. staat voor "Floors Truck Fabrieken" in NL ergens.

Je ziet wel eens een aanhanger of oplegger van het merk "Floor" rijden, die maakten toen die trucks.

Daf en scania etc hadden destijds tot ong. 360 pk. FTF kwam met 450 pk, zopen wel als een ketter vanwege dat het 2 takt diesels waren.

Als je wat heuvels of bergen op je route had reden ze mogelijk 1 op 1, voor belgie is dat 100 liter op 100 km.

Toen kostte de diesel nog niet zoveel, tegenwoordig zouden ze niet 1 truck meer verkopen met zulke dieselprijzen.


De chauffeur die met een FTF reed moest proppen in zijn oren steken vanwege het gebrul van die motor, kon je van ver aan horen komen.

@COBRA en echtgenote............... :jajaja:

Hallo mensen en goed dat jullie veilig zijn aangekomen....... :hoedjeaf:

Ik heb genoten van jullie gezelschap en het heeft me goed gedaan en ik heb ervan kunnen leren........nee, nog geen paniek...ik heb nog een pak van 600 gram (gemengde drop/zoet en zout) in de kast en zolang dat gesloten is kan ik er vanaf blijven maar zodra het geopend is dan is het foetsie binnen no time.. :lachen: :happy: :happy:

Hier had je de RACAL 2-takt diesel trikes (125cc) en die maakten ook zeer veel lawaai en dan ik me voorstellen hoe die grote trucks dat deden.... :run: :run: :run: :run:

Nogmaals ik heb veel plezier gehad aan de visite en dank aan jullie beiden om het laatste exemplaar van een uitstervend ras te bezoeken............... :thumb: :happy: :happy:





bananacreek

Vanavond naar Cebu (maar iemand let op de bunker.... :lachen: :lachen:) en deze laatste zak drop (600 grammos) (Salty Soft) moet er toch aan geloven....... :jajaja: :jajaja: :thumb: :happy:................. :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Heb er weinig zin in maar zal mijn ACR moeten verlengen na 5 jaar...........gelukkig goed weer en geen regen te verwachten.........

J - Centre Mall..........A.J. Fortunata st..in de buurt van de San Miguel fabriek...........dus van Pier 1 gelijk met de taxi......


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op dinsdag 14 juli 2015, 13:31:27

J - Centre Mall..........A.J. Fortunata st..in de buurt van de San Miguel fabriek...........dus van Pier 1 gelijk met de taxi......


Op die manier kom je er niet Bananacreek, wellicht bedoel je A.S. Fortuna street, dat is ook de straat waar Cebu Home builders is gevestigd  en waar de betere Dumaguete bouwheer zijn bouwmaterialen koopt die in Dumaguete niet te krijgen zijn (of waren)

bananacreek

Is me toch gelukt maar morgen meer...te veel te doen vanavond............




bananacreek



CitaatIs alle drop al op of moeten we vanuit hier een balikbayan box vol sturen ?   lachen

Perfecto....heb al een veilige dropsafe gezien om het volume drop van een Balikbayanbox veilig op te bergen........... :lachen: :jajaja: :atyourservice: :hoedjeaf: :happy: :happy: :happy:


bananacreek

Het moet er toch even uit...de wereld is klein............. :lachen: :lachen:

Kijk eens naar die blanke daar achterin...........dat is de grootbek gabber die een jaar of zoiets geleden  tegen mij tekeer ging omdat ik NAAST de weg zou rijden in Bantayan tegenover Ang Tai (de weg was beton maar ook stroken asphalt daarnaast) ........De tering lijder............. :jajaja: :jajaja:







Ik zat met de gedachten om hem tijdens de reis overboord te gooien door hem een duwtje in de rug te geven en zeggen....ohh....sorry mate........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :weetikniet: :denk: :denk: :confused2: :confused2:

De Vuile Kattenpopper.............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juli 2015, 15:57:05
Het moet er toch even uit...de wereld is klein............. :lachen: :lachen:

Kijk eens naar die blanke daar achterin...........dat is de grootbek gabber die een jaar of zoiets geleden  tegen mij tekeer ging omdat ik NAAST de weg zou rijden in Bantayan tegenover Ang Tai (de weg was beton maar ook stroken asphalt daarnaast) ........De tering lijder............. :jajaja: :jajaja:







Ik zat met de gedachten om hem tijdens de reis overboord te gooien door hem een duwtje in de rug te geven en zeggen....ohh....sorry mate........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :weetikniet: :denk: :denk: :confused2: :confused2:

De Vuile Kattenpopper.............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Hij heeft het aan St. Peter te danken dat ik het niet deed want dan zou mijn kans op de hemel geheel vergaan zijn en dan zit ik met een hele boel zonnebrillen die ik naar de Hemel mee zou willen  nemen.......... :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:



St. Peter texte mij vorige week om er twee voor hem mee te nemen als mijn tijd gaat komen volgend jaar........ :ripba8: :ripba8: :ripba8:????..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 juli 2015, 15:57:05
Het moet er toch even uit...de wereld is klein............. :lachen: :lachen:

Kijk eens naar die blanke daar achterin...........dat is de grootbek gabber die een jaar of zoiets geleden  tegen mij tekeer ging omdat ik NAAST de weg zou rijden in Bantayan tegenover Ang Tai (de weg was beton maar ook stroken asphalt daarnaast) ........De tering lijder............. :jajaja: :jajaja:







Ik zat met de gedachten om hem tijdens de reis overboord te gooien door hem een duwtje in de rug te geven en zeggen....ohh....sorry mate........... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk: :weetikniet: :denk: :denk: :confused2: :confused2:

De Vuile Kattenpopper.............. :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:
ik hoop dat je die met dat witte shirt rechts niet bedoeld , die is denk ik een maat te groot  voor jou creek . die heeft de armen net zo dik als jij de bovenbenen , dat komt niet goed .

die met dat blauwe shirt is meer uw kaliber en die had je met gemak een dreun kunnen verkopen , een klap voor zijn bakkers, snel een foto maken terwijl hij van boord vliegt ,de foto uiteraard het forum op , dan hebben wij ook nog wat te lachen hier . :lachen:.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.