Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek

P49....................... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb: :happy: :happy:
UV-400................................................................................................. :happy: :happy:


P11,295.......only fot the machos........... :denk: :denk: :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek

Kojak is.... :benweg: :benweg: :benweg: :denk: :denk:............problemen met zijn vrouw en zou tevens weggegaan zijn voor verdere behandeling van zijn keelkanker.... :denk: :denk:

Problemen met zijn vrouw.........."another one bites the dust"?.......... :weetikniet: :weetikniet:

Ik heb hem een keer of twee gesproken maar hij was niet onvriedelijk......maar met zijn column in de Chronicle newspaper maakt hij naar mijn bescheiden mening wel een aantal vijanden....... :denk: :denk:



Voor zijn kanker maar toch wel een jaar of 7-8 geleden (in de Why Not le Chalez restaurant)



bananacreek


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag  5 juli 2015, 12:53:32
Hardiflex zijn cement/vezel platen van meestal het merk Jardine en komen in diktes van 5mm-10mm ( voor zover ik weet)

In de Filippijnen blijven ze vasthouden aan Engelse maten.

Hardiflex wordt verkocht in maat 3/16" (3 mm) -- 1/4" (4 mm) -- 1/2"(10 mm)

Misschien zijn er nog maten maar die ken ik niet, wat ik wel weet is dat er net zoals met de maat van betonijzer flink gesjoemeld wordt tussen 3/16" en 1/4", je ziet nauwelijks het verschil maar je merkt het wel achteraf als je de platen gebruikt voor een plafond.

Je koopt dan 1/4" en krijgt 3/16" geleverd (verschil van 1 mm) maar door de vochtigheid in de lucht gaan de platen (van 3/16") doorzakken als je een (gebruikelijke) hecht afstand gebruikt van 24"= 2 voet of 60 cm.

bananacreek

Ja, correct en dan heb je nog de Hardiflex SANIPA "strippen" van 8"- 10" en 12" (10 feet long) voor het gebruik onder aan het dak...........



Klik op de "Choose a James Hardie product" aan den rechterkant

http://www.jameshardie.com.ph/products

bananacreek


bananacreek


bananacreek