Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok...terug naar de generators...........compressor erbij gehaald en lucht in de banden want die stonden plat....bekabeling eraf enz enz...

Op de krik ander krijg je de lucht er nooit en te nimmer in..(de banden)


Kabels eraf......accu's eraf enz enz...(dat is George en die repareert van alles)......maar wel even markeren wat is wat............ :jajaja: :lachen:




bananacreek

Ok van één twee drie in Gods naam?............... :weetikniet: :weetikniet:





Duwen?...................... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:.................. :benweg: :benweg: :run: :run: :run:



bananacreek

Asbest...........ze weten niet eens wat het is (sommigen).......... :lachen: :lachen:


bananacreek

Hier zijn ze met de replacement generator.........en toen kwam net de manager aan en die vroeg: "Willy did sir M called you or text you about the removal of the generator?"



Ik zei: "No it was my decision because better a smaller generator then nothing at all and better not wait untill the last moment when Joebon will be closed"

Ze zei: "this one is the one we had on last sunday and the aircons and display-coolers in the restaurants do not work on this unit because it is to small"

Ik vertelde haar dat deze unit de enigste was en dat ze dan maar moest bidden voor kleine brown outs....maar ik vertelde haar dat door het vervangen van het bedoelde stuk kabel de zaak misschien nu ok zou zijn.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Ze was toch behoorlijk gepikeerd........... :jajaja: :lachen: :thumb: :happy: :happy:

Dat kan een rotwijf zijn en alleen maar vriendelijk als ze je nodig heeft............ :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek

Drie video clips en hier de eerste twee...............

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Y7EaQAQzHKk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_OQhH23aI6E" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

[embed=640,525] <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/JBJVW395SgI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>[/embed]

jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op zaterdag  4 juli 2015, 15:09:29
Asbest...........ze weten niet eens wat het is (sommigen).......... :lachen: :lachen:



Sommigen overdrijven heel erg ( vooral in  :eu:


Ik zou niks bang zijn een stuk asbest met blote handen vast te houden, het is het stof dat de kaker veroorzaakt (op lange termijn )

  40 jaar terug  waren er in  :nederlandsevlag:  ook nog van die gekken die het met een circelzaag zaagden zonder masker  op   :negatief:

En die stofwolken waaiden de hele wijk door zonder dat iemand er wat van zegde .

Mag het trouwens nog  gebruikt worden in  :smiley-philippines:   banancreek ?

  Als het  ,, nat,, word gezaagd  is er geen stof en dus stukken veiliger. beter is de troep niet meer gebruiken.

a007esprit

Zie vaak dak platen die verdacht veel lijken op asbest platen noemen ze hier gipsum board?? geloof ik , grijs met vezels , zeker geen gips ? iemand die weet wat dit is ? mijn buur zijn dak is er mee afgewerkt.  :denk:

Gompie007

Grappig die foto's van het verwisselen van de generator sets, wij maken zelf ook geluidgedempte omkasting voor generators, en het plaatsen gebeurd hier ook nog steeds met ouderwets handwerk.
Enkel worden ze bij ons met een kraan voor de deur gezet om ze vervolgens naar de kelder of in een fietsenhok op zijn plaats te rollen.