Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek



During a "field-training" in the Netherlands I learned how to fill my pockets............ :happy: :happy: :thumb: :thumb:


My teacher.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:

bananacreek


bananacreek



Serato software in de disco.........maar alleen met de P10 duizend "key" kan je videos beat-mixen

Zeer slechte foto


Van internet:



Maar alleen te gebruiken met app. zoals de Pioneer CDJ-2000 Nexus



Maar als de eigenaar de 10T peso "key" zou kopen dan wordt die key doorgespeeld naar andere disco's ....dus begint hij er niet aan...... :run: :run: :run:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag  1 juli 2015, 14:58:10
Morgen een LIPID (cholesterol) test nemen om te kijken wat het verschil is tussen 2 gebakken eieren (vorige test) of 3 stuks per dag is na een maand testing....ben benieuwd... :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Denk dat ze alleen maar dropwater kunnen aftappen in dit geval......en moet minimaal 8 uur vasten dus het laatste dropje (volle mond) om 21.45....... :lachen: :lachen: :jajaja: :run: :run:



LIPID test  25 april 2015


LIPID test vandaag


Dus maar weinig verschil of ik twee of drie eieren (gebakken) per dag eet:

Fasting Blood sugar @ 94 tegenover 93 in april...dus tot zover geen invloed van de droptherapy.......... :thumb: :happy:

Total cholesterol van 170 naar 171......... :thumb:

HDL cholesterol van 65 naar 62 ...als total cholesterol omhoog gaat dan gaat de HDL normaal ook omhoog, maar niet altijd evenredig....

BELANGRIJK IS DE TOTAL CHOLESTEROL : HDL verhouding die normaal gesproken BENEDEN de 3.0 zou moeten zijn en in dit geval is dat 2.76... :thumb: :thumb:

Triglycerides van 53 naar 55 en dat is nog steeds beneden de laagste normale value........ :thumb: :thumb: :happy: :happy:

LDL cholesterol van 97 naar 95 en dat is uitstekend... :happy:

VLDL Cholesterol van 11.0 naar 10.6 en dat is wederom uitstekend........ :happy: :happy:

jiggy

Ik zie enkel volledig identieke waarden, Creek.... Want je postte 2x het resultaat van het staal dat is afgenomen op 04/24/2015, zo te zien  :biggrinn:

bananacreek

Bij het laboratorium aangekomen moest ik eerst even wachten en dat is normaal ZEER goed want als je lichamelijke beweging hebt gedaan zoals lopen of poppen of een kwade bui hebt of een geestelijke inzinking dan moet je eerst even rustig bijkomen VOORDAT je bloed laat trekken.....geen grapje want lichamelijke of geestelijke inspanning kan de cholesterol levels doen "pieken".........

Staat netjes aangegeven in deze boeken..... :thumb: :thumb:



Toen was het mijn beurt:

Ok meneer ik ga nu prikken dat kan even pijn doen........ :confused2: :denk: :ikkeniebegrijp:........... :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg: :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Naald schoot erin en ze deed het  uitstekend en nam twee buisjes.......... :jajaja: :jajaja:

Eentje voor de LIPID panel en de andere voor de FBS (fasting blood sugar)....

Toen zei ze : "U heeft zeer donker bloed ...het is bijna zwart"....... :weetikniet: :weetikniet: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :jajaja: :jajaja:

Ik zei: "Ja, dat komt omdat ik een dropkuur aan het doen ben en als je de drop regelmatig zuigt en zachtjes bijt dan komt het meer gelijkmatig en sneller in je bloed"... :jajaja: :jajaja: :thumb: :thumb:

Ze vroeg: "Wat is dat goed voor zulk een drop treatment?"

Ik zei: "Voor mijn psychiatrische afwijkingen"....... :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


bananacreek

Citaat van: jiggy op donderdag  2 juli 2015, 13:26:01
Ik zie enkel volledig identieke waarden, Creek.... Want je postte 2x het resultaat van het staal dat is afgenomen op 04/24/2015, zo te zien  :biggrinn:

Ja, correct en dank u voor de controle.......... :hoedjeaf: :hoedjeaf:.... en hier de juiste afbeeldingen:

Eens een droplul...altijd een droplul?............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen: :run: :run: :run:


April 2015


July 2015

bananacreek

Thuisgekomen gelijk gevierd:

Nee geen red horse maar 300 gram SALMIAK achter elkaar overover drukken.......... :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy:



Kan me nog goed herinneren dat je in nederland  (oeps met een grote N) drop per grammen afgewogen kon kopen........... :jajaja: :thumb:

Lekkerste waren in de jaren '50-'60 de (grote) ZOUTE LAPPEN die je toen twee voor een stuiver kon kopen .... :happy: :happy: