Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

De lunch uit de zakken eerst goed wassen voor het eten.......zodat het gelijkmatig in je bloed komt... :thumb: :thumb:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Komt per gallon tussen de prijzen van Woodsaver en Solignum ......dan is Woodsaver @P780 nog goedkoper.........(Unitop)


bananacreek


bananacreek

Weer een nieuw Belgen product...........ze blijven de markt veroveren?............. :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Rubber vaartuigen van RESCUE 348 Dumaguete City...dure jongens zo te zien.......maar gedoneerd door Korea dacht ik......... :denk: :denk:











Zo te zien hadden ze er drie...........


bananacreek

Zondag 28 juni tussen Siaton en Tanjay van 08.00 tot 17.00 uur...................... :denk: :jajaja:


bananacreek

Mijn gebakken aardappelen waren vandaag zwaar aangebrand ......

Zo had het MOETEN zijn................. :denk: :denk: :denk: :confused2: :confused2:


Dus ik wilde het buiten op het land van mijn ex gooien en plotseling een BULDERENDE stem....en ja hoor daar was hij weer...St. PETER:

"Wat denk je dat je aan het doen bent Klootzak?"

Ik zei: "Waar lijkt het op?"

St. Peter:"Nog één zo'n een opmerking en ik laat je sterven aan een melanoma in twee maanden tijd"............... :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:

Ik zei (beetje geschrokken): "Sorry uwe Heiligheid....ik dacht nog even een leeg blikje in de container bij de gate te gooien en toen ik terug kwam stond er al een rookgordijn in huis en nu wilt u dat ik die dingen op eet?"............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

St. Peter": "Jazeker...opvreten die handel.....een paar maanden geleden was je toch zo aan het opscheppen op het forum betreffende je gebakken aardappelen....opvreten die handel?"

Toch maar opgegeten, maar het was net of ik houtskool had gegeten........... :negatief: :negatief:



De spelers in dit hoorspel:

St. Peter (hij mag wel eens naar de kapper.......... :jajaja: :jajaja: :lachen:)


Ondergetekende........ :denk: :crazy: :confused2: