Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ok, werk aan de winkel want de stukken pijp moeten worden geplaatst om de PVC pipe vast te zetten.........


bananacreek

Nu veel meer water maar ik ga een scherm zetten want er valt tijdens de regen teveel bladeren enz in.............






Extra water voor de karabao badkamer....... :thumb: :happy:



bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Motor kwam twee keer tot stilstand (drie keer leugenaar) omdat ik op die momenten in een te hoge versnelling zat...........tering weg maar heb het toch geflikt op bijna 70 jarige leeftijd............. :thumb:

Dan op een keer trapte ik de motor aan met de kick starter en toen gleed de schoen van het pedaal en KNAL sloeg het pedaal tegen mijn onderbeen vlak  bobven de enkel............... :thumb: :happy: :happy:

De TMX155 kick-starter staan bekend als benenbrekers en haal nooit je voet van het pedaal af tijdens het starten....... :ripba8: :ripba8:



Tijdens regen is het op bepaalde plaatsen daar net als ijzel met die gladde klei............... :negatief: :ripba8: :run: :run: :run:

bananacreek

Mag toch wel eerlijk toegeven dat die Habal Habal drivers toch uitstekende artiesten zijn met hun motoren in de bergen...(met VIER passagiers nog wel)........ :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja:






boomerang

Citaat van: bananacreek op woensdag 17 juni 2015, 15:13:28
Mag toch wel eerlijk toegeven dat die Habal Habal drivers toch uitstekende artiesten zijn met hun motoren in de bergen...(met VIER passagiers nog wel)........ :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja:







Bij die Habal habal tel ik een totaal van 7 hoofden. Mogelijk dat het laatste hoofd niet tot een passagier behoort en blijven er in dat geval toch nog altijd 5 passagiers plus de chauffeur over.
"As men de skoalle jierren hawn hat, moat men ris fiks oan’t learen"
"De jeld komt net mei laitsjen"

bananacreek

Citaat van: boomerang op donderdag 18 juni 2015, 01:33:49
Citaat van: bananacreek op woensdag 17 juni 2015, 15:13:28
Mag toch wel eerlijk toegeven dat die Habal Habal drivers toch uitstekende artiesten zijn met hun motoren in de bergen...(met VIER passagiers nog wel)........ :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja:







Bij die Habal habal tel ik een totaal van 7 hoofden. Mogelijk dat het laatste hoofd niet tot een passagier behoort en blijven er in dat geval toch nog altijd 5 passagiers plus de chauffeur over.

Sorry........... blackout in the brains error.... :hoedjeaf: