Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Nou meid...je hoeft je gezicht niet te verbergen ...ik was niet op jou uit.... :neeneenee: :neeneenee:



Ging mij om deze beauty....de legerwagen die een mooiere camouflage kleur heeft dan de mijne............. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

Maar het dakje is van lokaal spul gemaakt @ P110/m............. :lachen: :lachen:



Mijn kleuren.... :denk: :negatief: :negatief:


bananacreek

Goeie om maandag mee te beginnen......maar die video wordt eerst bijgewerkd (t)......... :lachen: :run: :run:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/NtE63VV8eM0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Zolang er in Nederokko nog voedselbanken bestaan zal er ook op de  :smiley-philippines: armoede en honger bestaan......... :jajaja:





Als ik ooit weer naar Nederland zou worden verzonden dan meld ik me gelijk bij de voedselbanken...ziet er lekker uit....voor niets?... :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :thumb:

Dus iedereen mag een heel krat meenemen?.......... :happy: :happy: :happy: :thumb: :thumb: :run: :run: :run: :run:




bananacreek

Jeepney Haarlem-Heemskerk...............einsteigen .......... :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:



Niet dringen svp......... :neeneenee: :neeneenee:............... :lachen: :lachen:


bananacreek