Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kaas met digitale gaten?............ :weetikniet: :weetikniet:........... :ripba8: :ripba8:

Kaas zou verboden moeten zijn op deze planeet... :lachen: :jajaja: :jajaja:




bananacreek

37 jaar in het "open kamp".............. :denk: :denk: :confused2: :confused2:

Dus vieren.....?........... :denk: :denk:

Ok, nu de euro op 50 pesosos staat ........ :benweg: :benweg: :benweg:.... :shots: :shots: :drunk: :drunk:




jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op dinsdag  9 juni 2015, 12:28:02
1. Heb geen idee wat UTI is.............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

2. Dat zei ik vroeger ook toen mijn zoon nog klein was...we gaan hem nu op den Nederlandschen manier opvoeden en vanaf nu behoort dit huis bij de gemeente Uitgeest in Holland............. :lachen: :lachen: :lachen:

Nou vergeet het maar....dat dachten ook vele andere blanken.....maar dat lukt je niet om de kinderen of de familie (schoon en eigen) in de  :smiley-philippines: op de Nederlandschen manier op te voeden ...........want de  :smiley-philippines: cultuur zegt VAL MAAR DOOD......... :lachen: :lachen:

Je spreekt nu van "doppen erop na gebruik"....... maar na 35 jaar spreek je er nog over....dat zit hun ingeboren......rijk of arm....(de meesten althans).... :run: :run: :run: :run: :run: :run:




UTI = Urinary Trackt infection, of in gewoon  :nederlandsevlag:  blaasontsteking, komt veel bij zwangeren voor.

Ach , die illusie heb ik ook niet om mijn kids op  :nederlandsevlag: manier op te voeden in  :smiley-philippines:  Bananacreek.

  Maar als je je ogen goed de kost geeft zie je dat al die rare gewoontes aangeleerd worden als klein kind.    Zo hebben   :smiley-philippines:  een grote moeite hun fouten toe te geven, en als er iets mis gaat zelf zijn ze NOOIT schuldig altijd is er iets anders de oorzaak. Hoe kan dat nou ?

Nou als je in een gezien komt met kleine kinderen, en een kind stoot zijn hoofd tegen de tafel, dan word er niet gezegd, kijk uit voortaan voor die tafel. Nee de tafel krijgt een klap want het kind word geleerd dat die tafel de schuldige is en niet hij  of zij  :negatief:

  En zo gaat dat met alles, een kind zit een hond te sarren, die hond is het zat en hapt op gegeven moment, niet het kind krijgt een uitbrander, om die hond met rust te laten, nee die hond krijgt een schop , en tegen het kind zegt men,, wat heeft die stoute hond bij jouw gedaan.
En zo gaat het met alles.    GROTE VRAAG is waarom zou men dat nou doen in  :smiley-philippines:  kinderen aanleren, dat alles wat fout gaat NIET hun schuld is ?          Goede vraag voor  pedagogen onder ons ( als die er al zijn op het forum )  ???

bananacreek

Zaten in de verkeerden folder..........

Hamma voor de disco..."gegoten" ham?.......... :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Competition ?..... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:





Mooie bakken......... :thumb:

Het gaat hier om de FLOWERHORN VIS? ................. :jajaja:

Van internet....




Mijn voorkeur gaat toch uit naar iets anders...........ik vind dit niet moesers mooiste vissen........ :neeneenee: :neeneenee: