Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Kijk nu weet ik waarom ik soms een slechte verbinding heb............SHARING?............... :denk: :denk: :negatief: :negatief:

Die vogel familie heeft daar een illegale connection en aan mijn kant van het "Globe distribution cabinet"?.....ik betaal daarvoor?............ :negatief: :negatief: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Daar ga ik werk van maken........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:





Net als de zoutpotjes en suikerpotjes en deksels die de  :smiley-philippines:........ nooit dichtdoen na gebruik.......... doen ze hetzelfde zoals hierboven vertoond.... :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Natuurlijk krijg je snel corrosion als dat kastje altijd open staat en van de andere kant komt juist de regen naar binnen........stelletje Klootlopers.......... :negatief: :negatief: :negatief:


jamietagabundok

Citaat van: bananacreek op maandag  8 juni 2015, 13:52:12
Kijk nu weet ik waarom ik soms een slechte verbinding heb............SHARING?............... :denk: :denk: :negatief: :negatief:

Die vogel familie heeft daar een illegale connection en aan mijn kant van het "Globe distribution cabinet"?.....ik betaal daarvoor?............ :negatief: :negatief: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Daar ga ik werk van maken........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:





Net als de zoutpotjes en suikerpotjes en deksels die de  :smiley-philippines:........ nooit dichtdoen na gebruik.......... doen ze hetzelfde zoals hierboven vertoond.... :negatief: :negatief: :negatief:


   En wat dacht je van de colaflessen en de colgate waar de doppen nooit meer opgedaan worden ?     Staat er weer zo een halve fles met cola een uur te verpieteren op tafel, alle coolzuur er dus uit   :negatief:    Is ergernis nummer 1 voor mij

  Aan dat dagelijks cola kopen heb ik dus  korte metten gemaakt, geen cola meer behalve op verjaardagen   :applaus:

   Waren ze het dus allemaal hartgrondig mee oneens, maar helaas wie betaald , bepaald    :haha:   En dat ben ik dus  :jajaja:

   Mijn vriendin was door de de gynacoloog al verboden cola drinken nu ze tijdens zwangerschap last heeft van UTI.  Alleen water en bukojuice toegestaan, maar nee toch stug doorgaan met cola.      Maar vervolgens wel piepen als ze pijn heeft van UTI   :negatief:

   Maar ze hebben de boodschap goed begrepen,   helaas  pas nadat dat er harde woorden van mijn kant vielen,  maar dat zij dan maar zo. Niet goedschiks , dan maar kwaadschiks.

   Ben benieuwd hoe het nu gaat , nu ik weer in  :nederlandsevlag:  ben ? :weetikniet:    Als de kat van huis is dansen de muizen    :happy:

    Als ik vandaag of morgen pics op facebook zie met een colafles op tafel is de boot echt goed aan

jamietagabundok

Ja, want zo onnozel zijn ze dan wel weer  :biggrinn:    Ik had eerder al een aantal maatregelen doorgevoerd in het kader van  ,, versobering,,

  Ik laat even in het midden wat, maar duidelijke afspraken over gemaakt . Het zou niet meer voorkomen.  Zie ik het later toch weer op facebook. In hun drang alles op FB te posten hebben ze dan niet door  dat ze  zelf laten zien afspraken te schenden   .   ja  en dan ook nog glashard ontkennen  :lachen:

Later toch schoorvoetend toegeven,  en vervolgens komt dan de vraag hoe ik dat nou toch wist  :confused2:

bananacreek

1. Heb geen idee wat UTI is.............. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

2. Dat zei ik vroeger ook toen mijn zoon nog klein was...we gaan hem nu op den Nederlandschen manier opvoeden en vanaf nu behoort dit huis bij de gemeente Uitgeest in Holland............. :lachen: :lachen: :lachen:

Nou vergeet het maar....dat dachten ook vele andere blanken.....maar dat lukt je niet om de kinderen of de familie (schoon en eigen) in de  :smiley-philippines: op de Nederlandschen manier op te voeden ...........want de  :smiley-philippines: cultuur zegt VAL MAAR DOOD......... :lachen: :lachen:

Je spreekt nu van "doppen erop na gebruik"....... maar na 35 jaar spreek je er nog over....dat zit hun ingeboren......rijk of arm....(de meesten althans).... :run: :run: :run: :run: :run: :run:


bananacreek

Vergeten.............5 dagen geleden was het 37 jaar geleden dat ik aan mijn levenslange verbanning naar het  :smiley-philippines: paradijs begon....... :denk: :denk:

Wat heb ik in die jaren geleerd?............. :denk: :denk: :denk: :floet: :floet:



:denk: :denk: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :atyourservice: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek