Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Arbeidsvitaminen van de Evangelische Omroep.............. :atyourservice: :atyourservice:

Ik wist niet dat Eddy Murphy ook nog zingen kan en doet het goed.... :thumb: :thumb:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/jiiFzKfuPMk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag  6 juni 2015, 14:28:24
"Lease" eigenaar "foreigners".............. :lachen: :jajaja:



De hele boel daar (de buurt) zit nu vol met foreigners die het op dit moment hebben een aantal het met elkaar aan de stok :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :picsplease: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:

Moffen, Brit, Canadees, Belg, noem het maar op en ze steken zelfs de boel in brand van een ander.. :negatief: :negatief:

Alleen de eigenaar van het hotel is een  :smiley-philippines:...en die vermaakt zich met de vechtende blanken en hij is zo'n beetje de rechter die toezicht huod en de zaak uit elkaar houd als het weer fout gaat..... :lachen: :lachen:

Hier een paar foto's van het zuidelijk front (de z.g. San Miguel Linie.......... :lachen: :lachen:............ :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:)

Hier stond een boothuis wat onder vreemde omstandigheden afbrandde......... :lachen: :run: :run: :run:


Eigenaar was Obersturmbahnfurer Manfred...en die heeft er maar een bankje neergezet om de buren (blanken) te weren ......... :lachen: :lachen:

Hier is een andere blanke apartementen aan het bouwen op het land van zijn EX vriendin................. :lachen: :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8: :ripba8:




Naast de bouw ligt een plastic badje.............. :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Daar gaat dan de eigenaar van die in aanbouw zijnde apartementen voor een paar uur per dag in dat badje liggen naast de bank op de plaats waar het boothuis is afgebrand omdat hij dat boothuis gehuurd zou hebben..... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:........... :crazy: :crazy: :crazy:



Hier vreet de zee het zand onder de muur vandaan en die stenen zijn allemaal (nou ja velen) door de Obersturmbahnfurer s'nachts gfepikt van zijn buren........ :lachen: :lachen: :applaus: :applaus:





Altijd een avontuur daar (drama)........... :lachen: :thumb: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Der Obersturmbahnfuhrer Manfred (soort zigeuner afstammeling)


bananacreek



Die begint om 0600 uur in de morgen al te zuipen (zie flessen naast hem)............. :lachen: :lachen: :ripba8: :ripba8:

Maar dat doet hij nu al jaren en is nu een jaar of 72.............maar eens gaat de tijd komen........... :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  7 juni 2015, 13:07:07
Hola....wacht even....niemand de deur uit........... :lachen: :lachen:

Dat was een voorbeeld en niet echt gebeurd....een product van de imagination van een gedogen Klootzak.....een verhaal....op de  :smiley-philippines: heet dat een drama............ :lachen: :lachen:

Maar dat krantenartikel daaronder was wel echt gebeurd en gebeurt nog vaak waar dan ook in dit beloofde land........ :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

__________________________________________________________________________

Ik heb nu ook weer een probleem en denk dat mijn Grote Liefde ZWANGER is van mij....... :run: :run: :run: :run:.. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:......ongelofelijk want ik heb toch rubber gebruikt (maat XL)......... :picsplease: :picsplease:

Maar goed.....Ok...... :denk: :denk:....... om een voorbeeld te stellen...ik neem de verantwoording van mijn streken.............. :atyourservice: :atyourservice:

Ga goed voor haar en de baby zorgen.................. :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja:

Vergeten....foto van mijn grote Liefde.................. :thumb: :happy: :dollareyes: :dollareyes: :agreed: :kiss2: :kiss2:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag  7 juni 2015, 14:09:25
Citaat van: bananacreek op zondag  7 juni 2015, 13:07:07
Hola....wacht even....niemand de deur uit........... :lachen: :lachen:

Dat was een voorbeeld en niet echt gebeurd....een product van de imagination van een gedogen Klootzak.....een verhaal....op de  :smiley-philippines: heet dat een drama............ :lachen: :lachen:

Maar dat krantenartikel daaronder was wel echt gebeurd en gebeurt nog vaak waar dan ook in dit beloofde land........ :lachen: :jajaja: :jajaja: :run: :run: :run:

__________________________________________________________________________

Ik heb nu ook weer een probleem en denk dat mijn Grote Liefde ZWANGER is van mij....... :run: :run: :run: :run:.. :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:......ongelofelijk want ik heb toch rubber gebruikt (maat XL)......... :picsplease: :picsplease:

Maar goed.....Ok...... :denk: :denk:....... om een voorbeeld te stellen...ik neem de verantwoording van mijn streken.............. :atyourservice: :atyourservice:

Ga goed voor haar en de baby zorgen.................. :atyourservice: :atyourservice: :jajaja: :jajaja:

Vergeten....foto van mijn grote Liefde.................. :thumb: :happy: :dollareyes: :dollareyes: :agreed: :kiss2: :kiss2:



XL rubber............. :thumb: :thumb: :happy:


bananacreek

Vier gaatjes in het beton boren................ :jajaja: :jajaja: :lachen: :lachen:

Met een boormachine waar GEEN klop mechanisme opzit ...of niet werkt............ :lachen: :lachen: :thumb: :happy:



Ja.......dat wordt bloedheet als je het hele gewicht van je bovenlichaam erop zet........ :lachen: :lachen:



Zo krijg je vierkante gaten...... :lachen: :lachen:


bananacreek