Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Onverwacht bezoek gehad.................. :denk: :denk: :jajaja: :jajaja:

De manager van de "Why Not?" en haar echtgenoot riepen aan de achterkant................ :denk: :denk: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Ze zei: "Can I talk with you for a while?"

Ik zei: "Why Not?............ :lachen: :lachen:

Ik zei: "Ok....come inside the both of you because I dont want to stand in the heat of the sun...."

Toen hebben ze binnen gezeten en ze beloofde om mij terug te betalen en ze vroeg ook of ik weer platen wilde draaien...maar ze zei erbij: "It was you who resigned....and it was not me who kicked you out........." :lachen: :lachen:

"Sir Markus and me tried to call you but we could not contact you......".... :denk: :denk:

Ik vertelde haar dat mijn landline nunners in de Cyber Bar bekend waren maar dat ontkende ze.....

Ik heb het gevoel dat te eigenaar haar forceerde om zelf contact met mij op te nemen..maar je komt er nooit achter want een  :smiley-philippines: zegt alleen maar wat zij/hij wil dat jij MAG weten.......... :lachen: :lachen:

Ik zei dat ik met niemand problemen wilde hebben maar dat ze van mijn speeltijd wilde stelen en dat ontkende ze........

Vanavond maar een verkenningsmission in de disco maken en  zien wat er van komt en ik vertelde haar dat als wanneer ik weer wilde draaien ik haar drie dagen van tevoren zou teksten...en dat ik het nu te druk heb met mijn carpenter evenals de monteur van de wagen...






bananacreek

Kwam vanmiddag even in de disco om te kijken hoe de drie projectoren erbij stonden maar werkten nog alle drie.....maar gelijk de onderhoudsman die vroeg...kan je de eigenaar vragen voor een light at the entrance?....ik was meestal een soort "THE MAN IN THE MIDDLE"... een  :smiley-philippines: functie....en dat werkt goed hier want soms gaat het er niet om wat je kent maar WIE je kent........... :lachen:



bananacreek

Hier zijn al veel klachten over geweest ...wie er nu mogen solliciteren...alleen de armsten of ook de middleclass?.... :lachen: :lachen:


bananacreek

Junior heeft geen scheermesjes meer............. :denk: :ikkeniebegrijp:.......... :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  2 juni 2015, 12:46:20
Citaat van: boldy op maandag  1 juni 2015, 17:37:41
Je bent de goedheid zichzelf (al wil je een klootzak zijn)  De mensen daar zullen je wel weer dankbaar zijn neem ik aan ?

Dank u, en ik dacht het wel, maar ik moet wel........ want St. Peter zei: "Voor elk karwei krijg je 1000 airmiles om dichter bij de hemel te komen als het einde gaat komen"............. :denk: :denk:
En hij ging verder: "En denk nou maar niet dat je er bent....dit is pas het begin"
Toen zei ik: "Dus ik ga die Melanoma overleven?"........... :happy: :happy: :weetikniet:

Hij antwoordde: "Daar kom je vanzelf wel achter"................. :run: :run: :run: :run:


Ik begrijp nog steeds niet waarom die man altijd een loper (sleutel) in de hand houd............kijk en nu heeft hij er een reserve sleutel bij........ :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:


Nu begrijp ik het ...dat zijn de sleutels van de voordeur en de achterdeur van de hemel?............ :thumb:




bananacreek

Ok....de disco bekeken en een besluit gemaakt om op 15 juni te proberen....maar de manager vertrouw ik niet al teveel............. :lachen: :negatief:

Ze is zo sluw als en rat.......net alsof ze op een dak zit.. :lachen: :jajaja:

Zij verteld niet de gehele waarheid want zekers weten dat de eigenaar wel mijn gsm nummer heeft.............

Hier maar mee beginnen .............?. :denk: :denk:

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/bBk9hfLw9R4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

AARDSCHOK.........................DAAR GAAN WE WEER?.......... :negatief: :negatief: :negatief:

Pinocchio

Citaat van: bananacreek op woensdag  3 juni 2015, 15:28:12
AARDSCHOK.........................DAAR GAAN WE WEER?.......... :negatief: :negatief: :negatief:

Dat was geen aardschok creek, dat was de peso die terug door de grens van 50 ging. :lachen:

momenteel volgens XE.com:

1.00 EUR   =   50.3185 PHP