Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Hyacinten?.... :weetikniet:



Naam vergeten..... want daar zit een grote knol onder dacht ik.......... :denk: :denk:

bananacreek

Nog steeds geen budget...............dan zou de 500 T voor de electra daarvoor kunnen dienen?.....maar met die mensen valt gewoonweg niet te spreken want ze denken dat de blanke denkt dat hij het beter weet............ :lachen: :lachen:



Hier was al een barangay councillor die de eer van mijn zwoegen probeerde binnen te halen betreffende de Noreco primary Line Extension........ :negatief: :negatief: :negatief:... :shoot13lj7: :shoot13lj7: :shoot13lj7:


bananacreek

Ook donated door een Klootzak in 1998........ :denk: :denk:





Ze leren nooit om de deksels op de potjes te doen........ :negatief: :negatief: :run: :run: :run:

bananacreek


bananacreek

Dit is de andere bron een tweehonderd meters verder en die loopt nog net zo mooi als ik daar voor het eerst in 1997 kwam....... :thumb: :happy:



Er komen al een stuk of drie P.E. (Polyetheleen) pipes uit en lekt aan alle kanten en daarbij ook de "DOUCHE"......en die douche wil ik ombouwen met een RAMPUMP om het water naar de buren te pompen die hoger op wonen............

Alleen voorbeelden van internet:







bananacreek

.



Hoop vuiligheid als ze de "deksel" niet op de "jampot" doen.............. :negatief: :negatief: :negatief: :stomstomstom: :stomstomstom:


Dit water komt uit de top van de heuvel....waarschijnlijk van een ondergrondse waterstroom of zoiets....het smaakt in ieder geval niet naar SML..






bananacreek

Hier zou dan de RAM pump op beton moeten komen............ :denk: :denk:





Voorbeelden van internet:
[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ezM_YgPeSsI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Zk9zs0EQIQ8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]




bananacreek


bananacreek

"Cobra"....Surplus Toyota Japanese Army truck..........komende van de Mononbon taboan (bergmarket) rijdende richting Tanjay (23km)



Hier in Titan Cebu (Mandauwe city)



@Bigfoot Dumaguete (maar die komen ook bij tiatan vandaan en worden op geprijsed... :negatief:)

bananacreek