Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Linke Joop had geen zin om een bad te nemen maar de eigenaar was toch in staat om hem in de badkuip te trekken..... :lachen: :lachen:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/_mWuVNfzpao" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

bananacreek

Ik ben voor het eerst en het laatst op SUMILON island geweest in 1996 en dat was toen een onderdeel (leased) aan Silliman University en underleased aan Koreanen...maar eergisteren is mijn monteur daar geweest en die vertelde dat alles nu veranderd is en er twee aanligsteigers zijn en een goed restaurant....dus voor de liefhebbers?

Sumilon ligt een paar kilometer van van de kust in de buurt van Oslob Cebu.........














bananacreek



Die kaart is niet helemaal goed want daar beneden ligt BATO en SANTANDER ligt iets hoger.......... :denk: :denk:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 24 mei 2015, 15:15:00
Rooie Hen:

Vrij Vertaald: "Hi boys waar blijven mijn Airmiles?"....................... :lachen: :jajaja: :jajaja:

[embed=640,525]<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/UDGIX9iZIGA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Kloot mijn naam is HENK........... Mafkees.... en ik ben niet rood maar leuk bruin....

bananacreek

Binay was hier vanmorgen en zeer veel politie op de been......... :lachen: :lachen:

Hij dacht waarschijnlijk het gevoel van de Filipino zit in de maag dus gratis snaks.... :lachen: :lachen:







Ik wilde geen "directe" foto's nemen......... :denk: :run: :run:

bananacreek

Sedert twee maanden weer iets gedronken en bij gebrek aan SML dit dan maar zonder ijs....(in de bergen)............. :denk: :happy: :weetikniet:



Wat een genot als ze daar over een paar weken electricity hebben.............. :happy: :happy: :run: :run: :run:

15KVA is de laatste transformer............... :denk: :denk:

Ok...want.......... alleen de Canghatap elementary school gaat overdag een kleine load zijn een een stuk of 8 huisjes..... :denk: :denk:




bananacreek

Laatste post en de Mononbon High School zit er NIET aan.... :lachen:...de principal vond het niet nodig om mijn brief te lezen en te ondertekenen....perfect...nu zit hij straks buitenspel....maar sorry voor de studenten. :lachen: :lachen:

Laatse post ongeveer 300 meter voor de Highschool........ :jajaja:


De Mononbon Highschool


bananacreek



'IS richt bloedbad aan in Palmyra'

BEIROET -
Strijders van Islamitische Staat (IS) hebben een bloedbad aangericht onder burgers in de historische stad Palmyra. Volgens de Syrische staatstelevisie vermoordden zij zeker vierhonderd mensen, vooral vrouwen en kinderen.
De omroep beriep zich op verklaringen van inwoners van de ruïnestad die in het Arabisch Tadmur heet. Activisten verspreidden via internet berichten over honderden lijken die in de straten van Palmyra liggen. IS nam de stad woensdag in.
De extremisten van IS zouden een belangrijke grensovergang tussen Syrië en Irak stevig in handen hebben. Het gaat om de overgang al-Walid, aldus het Iraakse leger zondag. Eerder veroverde zij de Syrische kant van de overgang.
De grensovergang is van strategisch groot belang. De overgang ligt op de route van Bagdad naar Damascus, respectievelijk de hoofdstad van Irak en Syrië.

source: http://www.telegraaf.nl/buitenland/24077812/___IS_richt_bloedbad_aan_in_Palmyra___.html

Waar blijven nu die zogenaamde Coalitie strijders?...Thee drinken?

Obama wake up..............jullie zijn toch zoals Rutte voorstanders van DEMOKRATIE..?????

Stelletje zakkenvullers......... :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :ontopic: :benweg: :benweg: :benweg: :denk: :denk: :denk:

bananacreek

Volgens de moslims is ALLAH het helemaal eens met het bovenstaande?............... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:




bananacreek

Diner voor één........Havermout met Hot and Spicy Tuna...... :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Slechte foto's omdat ik te belazerd was om de flash aan te zetten................ :crazy: :crazy: