Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

.




Card is binnen en zeer makkelijk op Inet te activeren..... :thumb: :thumb:

bananacreek

"Electrification extension" project in de bergen heeft iets vertraging omdat de Noreco manager een besluit moet nemen om oftewel de Concrete posts uit China te gebruiken (maar zitten geen gaten in (hadden ze in China vergeten.......... :lachen: :lachen: en moeten ze clamps gebruiken)...



Stockpile concrete posts (voor jaren en liggen daar weg te rotten) in Dauin


- of de duurdere GI posts @P9000 (30 feeter)



Volgende week terugkomen........... :denk: :denk:

bananacreek

Nieuwe resolution van de Dumaguete city Council...................zegt het voort...zegt het voort......... :jajaja: :jajaja: :lachen:

Kinderen van 12 jaar mogen NIET meer op een motor rijden in het openbare verkeer in Dumaguete city........ :happy: :happy: :lachen: :lachen:

Zeker 30% van ook weggebruikers ouder dan 16 rijden ook zonder geldige papieren zoals rijbewijs...registration en insurance.... :negatief: :negatief:

Maar moet nog ondertekend worden volgende week.... :jajaja: :jajaja: :lachen:




bananacreek


bananacreek

Monteurs van Polaris instaleren transformers en meer voor een nieuwe bank tegenover PNB


bananacreek

Ik heb heb pijnlijke stijve nek....misschien ben ik zwanger?............. :denk: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run:




bananacreek

Mijn nieuwe vlam....en ik heb geen scheermesjes meer.................. :negatief: :negatief: :denk: :denk:


bananacreek

De gabber die daar op zijn knietjes zit kijkt meer op een Iranier dan een  :smiley-philippines:.... :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek