Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Dat ging snel en eenvoudig.... :thumb: :happy:





Zal je meemaken dat die motor ook niet gaat draaien?................ :ripba8: :ripba8: :denk: :run: :run:

Dan is het tijd om afscheid te nemen..... :jajaja: :ripba8: :ripba8:

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Bewoners op de werkplaatsdeur............ :lachen: (1980)



The Blues Brothers 2000...


bananacreek


bananacreek

Rode suikerbieten?........... :weetikniet: :weetikniet:....nu moet ik even Googlelen.... :jajaja: :jajaja: :lachen: :ikkeniebegrijp:



Rode bieten zou wel kunnen want die hebben ze ook in blik hier....... :jajaja:

Ok...daar gaan we....er zijn nog twee wachtenden voor u....... :jajaja: :jajaja:



Inderdaad.......... :lachen: :jajaja: :jajaja: :thumb:


Zijn rode bieten dan ook SUIKERBIETEN?............. :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 10 mei 2015, 16:21:30


Dit zijn dan zogenaamd die rauwe gevaarlijke  :nederlandsevlag: mariniers die de Marrokanen en Somaliers wel even een lesje kunnen leren?.... :lachen: :lachen:... :run: :run: :run: :run: :run:

Die Marrokanen lachen zich kapot................ :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:



Nog een zieke vogel in Nederland...Dj Giel?..............wat een land.... :lachen: :lachen: :thumb: :happy:

http://www.telegraaf.nl/prive/24028210/__Giel_Beelen_steunt_treinplasser__.html


Pinocchio

Citaat van: bananacreek op zondag 10 mei 2015, 16:16:01
Ik werd in 1979 voor de rest van mijn aardse leven naar de  :smiley-philippines: verbannen omdat ik een "pain in the ass" was voor de Nederlandse overheid..........maar dit soort activiteiten daar maakte ik me nooit schuldig aan.... :lachen: :neeneenee: :neeneenee:




Het inmiddels beruchte heerschap dat lijkt te wateren op een treinstoel, blijkt de leukste thuis te zijn. De hilarische actie is namelijk "in scène gezet".

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/05/treinplasser_haha_geintje.html

peldoman

Citaat van: Pinocchio op maandag 11 mei 2015, 18:36:35
Citaat van: bananacreek op zondag 10 mei 2015, 16:16:01
Ik werd in 1979 voor de rest van mijn aardse leven naar de  :smiley-philippines: verbannen omdat ik een "pain in the ass" was voor de Nederlandse overheid..........maar dit soort activiteiten daar maakte ik me nooit schuldig aan.... :lachen: :neeneenee: :neeneenee:




Het inmiddels beruchte heerschap dat lijkt te wateren op een treinstoel, blijkt de leukste thuis te zijn. De hilarische actie is namelijk "in scène gezet".

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2015/05/treinplasser_haha_geintje.html

. De treinpisser stond TOCH te pissen

Nieuwe foto van de treinpisser! (Via) De jongeman die vandaag in alle kranten riep dat-ie slechts een flesje water leegspoot op een treinstoel, is vanuit een andere hoek vastgelegd. Op de van achter genomen foto is duidelijk te zien dat hij zijn rechterhand tegen de wand boven het raam houdt. En in die hand dus GEEN flesje water heeft om leeg te spuiten. Vanmiddag vroegen we ons af, aan de hand van onderstaande inzoom van de reflectie in het raam, of we daar een hand met een lul, of een hand met een frisflesje zagen. Het blijkt het onverwachte antwoord C: het is een hand aan het einde van een uitgestrekte arm, met daarin een mobieltje waarmee bovenstaande pica is genomen. Daarmee lijkt het waterflesjesexcuus toch echt te zijn debunked. Het enige dat we nu nog willen zien, is de derde foto of video die gemaakt is met het mobieltje links in beeld, dat op de originele foto ook al zichtbaar was. Die pica's moeten het definitieve antwoord geven. Maar vooralsnog zijn we terug op de alles behalve F. Namelijk: dat de treinpisser inderdaad over een eerste klas stoel in een NS-rijtuig staat te pissen.