Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Je moet zeker iets maken om dat nipa dak vast te maken  maar dan wel met een cm of 10 ruimte tussen de gi sheets en het nipa dak zodat er een circulatie onstaat tussen de 2 daken
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op vrijdag  8 mei 2015, 15:08:34
Citaat van: bananacreek op vrijdag  8 mei 2015, 14:25:18


Ik ontmoette hem voor het eerst toen hij bij de RCPI moest bellen naar Nederland (hij zou daar ook no een ex- vrouw en zoon hebben?) in NIEVES store tegenover EVER theater waar al de blanken zaten elke dag.

Hij had (minstens?) 2 zonen bij zijn eerste Nederlandse vrouw.

1 heb ik in Belgie ontmoet kort nadat Waleson in de Filippijnen overleden was (ik was in Belgie toen hij overleed)

De 2de zoon kwam enkele jaren geleden in Bacong op bezoek met de helft van de tweeling maar ik weet niet of het nu Bart of Butch was.

Sorry Ik was fout volgens iemand hier in Bacong....

Prudent kwam naar Waleson omdat iemand had iemand geld geleend.....of zoiets...en Prudent zou vertrekken met Waleson in de oude blauwe easyride maar die wilde niet starten en toen heeft Waleson zich figuurlijk doodgeduwd.... :ripba8:



Maar Prudent kon geen wagen rijden.................. :denk: :denk:

bananacreek

Citaat van: boldy op zaterdag  9 mei 2015, 11:51:49
Je moet zeker iets maken om dat nipa dak vast te maken  maar dan wel met een cm of 10 ruimte tussen de gi sheets en het nipa dak zodat er een circulatie onstaat tussen de 2 daken

Ik zag ergens in 2011 een foto op de voorpagina van de Manila Buletin en dat was in de Mountain Province en dat was een bestaand GI dak en daarop werd een raamwerk van hout bevestigd om het Nipadak te bevestigen....maar ik kan die foto nu even zo snel niet vinden maar staat al op dit forum sedert een paar jaar geleden....lekt dan het nipa dak dan heb je toch nog protection van het GI dak............. :thumb:

Ok...ik geef mezelf een half uur om die foto te vinden...vind ik het niet dan ga ik op rust pensioen........... :jajaja: :ripba8: :ripba8:

In de tussentijd een stukje arbeidsvitaminen: ................maar wat.....

Een cover van Cesar Manalili's "Faithful Love"
[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/YQkcayRc0Uc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

Original uit de jaren......?? 60  of 70................ :weetikniet:
[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ieZ6wTeE62Q" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]

De embedded link is een zeer goede uitkomst om ook de zaak op het forum onmiddellijk op full screen te gooien...... :applaus: :applaus: :thumb: :thumb: :happy: :happy:

bananacreek

Dat is de foto dus niet...geen nipa GI roof.............. :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


boldy

Je tijd is al lang en breed voorbij Mr Kloot  :jajaja: maar je hoeft er niet naar te zoeken hoor.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Tussen 160 folders terug naar 57.....niets...morgen meer... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


bananacreek


bananacreek

Bamboo "Zonne schermen"...(5x5 feet)...vanmorgen langs de weg gekocht voor P400 per stuk en daar zit een hoop labor in.... :jajaja:



\



Worden met nylon koorden en katrollekes vast gemaakt...(opgehangen)

Maar eerst in de Solignum of Woodsaver en daarna in de fernish..........

bananacreek


bananacreek