Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Kaboem...Bingo.....dit is Matt... :jajaja:



Wie is Matt?



Matt is een Amerikaan die hier al een jaar of 15 rond loopt en in Valencia woont....hij was eerst getrouwd met een Filipina maar werd belazerd en zijn huis uitgegooid....alles kwijt.... :jajaja: :lachen:

Nu is hij apartementen aan het bouwen in Valencia en ik vroeg op wiens naam? en hij vertelde mij op naam van zijn kinderen....zijn kinderen?.... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Waarschijnlijk weer een blanke die kinderen heeft maar NIET de natuurlijke vader van die kinderen is....weer zo'n vreemde situatie zoals Boogie in Bacong... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Hij vertelde mij dat de  :smiley-philippines: vrouwen er alleen op uit zijn om de blanken te belazeren... :jajaja: :lachen:



Waarschijnlijk zijn helm en girlfriend?... :denk: :ikkeniebegrijp:

Hij sprak nog.....op de vragen van de omstanders......... :thumb:

Ik kon niet met hem spreken wan ik was helemaal ingepakt ala Dart Vader... en hij herkende mij dus niet niet....toen kwam een ambulance en zal morgen of zaterdag even kijken waar hij opgenomen zou zijn want ik zag niet welke ambulance het was..... :stomstomstom: :stomstomstom:



Matt is een vriendelijke vent maar een beetje vreemd als je het mij vraagt......heeft ook last van huidkanker (maar gaan Melanoma) en is een beetje een Albino volgens hem...dus zou uit de zon moeten blijven....maar heeft toch een korte broek....eigenwijze kneuter.... :lachen: :lachen:


Vraag is weer: Wie is de volgende?..... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :benweg: :benweg:

bananacreek

Vandaag zocht ik even naar staalmatten in CitiWare maar kon niets vinden



Maar toch een paar foto's genomen en daar hebben ze een prachtige hal met veel producten maar aan de dure kant zoals meeste Citiware branches zoals Cebu city....




bananacreek

Dit idee had ik gezien in de krant in de Mountain Province waar ze eerst GI sheet op het huis hadden met daarbovenop Nipa...

Maar je kan het op vele manieren doen.....zoals bijvoorbeeld hieronder..




bananacreek


bananacreek

Oplossing voor de drywood termites @P3700 maar je hebt wel aircon nodig.... :negatief: :negatief:


bananacreek

Zou leuk zijn voor het balkon en de vloer van het strandpaviljoen in de bergen...maar peperduur... :negatief:










bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek