Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Digos

LIVE ONCE - LIVE IT

Digos


Ha boomerang....

CitaatTja.... en dat terwijl ik iedereen tracht te doen geloven dat ik met het roken gestopt ben. Hoewel het was wel een genot om na het heerlijke Schaslick sticks maal, frietjes, mayonaise en verse gemengde sla in gezelschap van mijn charmante asawa met een fijne sigaar na te genieten uitkijkend op de zee en nijverheid op de boulevard.

Je uitkijk op zee kunnen we zo'n beetje zien in de weerspiegeling van de ramen achter je.......spijtig van het zicht want er staat een klootzak in het zicht  :floet:

Voor de rest zijn je nog menige sigaartjes gegund.



LIVE ONCE - LIVE IT

bananacreek

Citaat van: Digos op dinsdag  5 juli 2011, 14:59:22

Ha boomerang....

CitaatTja.... en dat terwijl ik iedereen tracht te doen geloven dat ik met het roken gestopt ben. Hoewel het was wel een genot om na het heerlijke Schaslick sticks maal, frietjes, mayonaise en verse gemengde sla in gezelschap van mijn charmante asawa met een fijne sigaar na te genieten uitkijkend op de zee en nijverheid op de boulevard.

Je uitkijk op zee kunnen we zo'n beetje zien in de weerspiegeling van de ramen achter je.......spijtig van het zicht want er staat een klootzak in het zicht  :floet:

Voor de rest zijn je nog menige sigaartjes gegund.

Ok, nu weet ik waarom er geen glimlach vanaf kon, maar ja dat kan ik nu wel begrijpen dat je hele dag verpest wordt door je riante uitzich geblokeerd te zien door een levensechte Klootzak :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek

Citaat van: Digos op dinsdag  5 juli 2011, 14:49:47

Je hebt toch een regenpakje en twee......  :floet:

Ja, corect, heb drie regenpakken nu en ook een duo-pack, maar ik moet naar Cebu en ik wil daar niet vast komen te zitten als dat lage drukgebied in een typhoon veranderd :negatief: :negatief:


bananacreek

#1904
Even  :offtopic:
Ik wacht eigenlijk totdat Sir Kano met het nieuwsbericht komt betreffende de PCSO (sweepstake office) corruption investigation betreffende het weggeven van SUV's aan een aantal bisschoppen en ook het weggeven van een aantal ambulances waarvan 30 of zoiets in één province in Northern Luzon :negatief: :negatief:

Er was een bisschop met de naam PUEBLO die in een brief aan pres. Arroyo om een SUV als verjaardagscadeautje vroeg (en kreeg) :jajaja: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Ik zou graag willen reageren op zulk een artikel, want ik heb een zeer goed voorbeeld hoe hier iemand bijna een miljoen pesos wist los te krijgen van de PCSO en dat wilde ik graag op de ABS-CBN krijgen :hoedjeaf: :hoedjeaf:[/color


bananacreek


bananacreek

Citaat van: josv op dinsdag  5 juli 2011, 14:25:03
Gerustellend idee dat er iemand is die de boel daar 'n beetje in de gaten houdt !! Waar kwam die sigaar vandaan ??

Nog 'n kleine aanvulling van mijn vrouw : jullie zijn beide even pangit !! Sorry, don't shoot the messenger  :biggrinn:

Ja, dat is zeer juist, dat kwam omdat deze dames op dat moment in TAMPO waren oftewel in Cebuano LO-UD :floet: :jajaja: :jajaja: :negatief:


bananacreek

Ik denk dat ik dan toch maar een keer deze dame van Boomerang ga lenen  :happy: :happy: :thumb:




bananacreek

Dit is de ingang van de ondergrondse parkeergarage van het gebouw aan de Rizal Boulevard dat een waar zwembad werd met de twee uur durende zware regen vorige week, en nu voeren ze de nodige werkzaamheden uit omdat de volgende keer proberen te voorkomen :weetikniet: :weetikniet: