Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Pinocchio op donderdag 30 april 2015, 15:33:20
Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 14:59:08
190 pesos voor 10 kubieke meters.............(10 cub m is het minimaal dus allees daaronder wordt ook als 10 gerekend...)



In Bacong betaal je maandelijks minimum 50 pesos, eveneens voor 10 cub. meter :applaus:

Ja..... :lachen: :lachen:....maar nu zitten ze al zes dagen zonder water in San Miguel en ook andere delen van Bacong geen water voor twee dagen aldus de radio .....Dumaguete Banat.......... :lachen: :lachen: :happy: :happy: :happy: :run: :run: :run:

Maar al te vaak zeer lage waterdruk..... :lachen: :lachen:

Hier kan je de septic tank elke twee jaar gratis laten legen en dat is al inbegrepen in de waterbill van de DCWD... :jajaja: :jajaja:



TheDolphin

Citaat van: bananacreek op donderdag 30 april 2015, 14:56:50
Toch nog twee paar instappers gevonden in Tops & Bottoms.....om de Top van den voet tegen UV te beschermen.... :thumb: :happy:...P199 per paar..





Geen echt leer and Made in da  :smiley-philippines:..............we zien wel.....



Mooie zaak die Tops&Bottoms leuke Nederlandse voetbalshirts gevonden voor een prikkie. Van de buitenkant lijkt het een klein zaakje. Totdat ik een keer naar binnen stapte en zag dat het iets van 4 verdiepingen was en van binnen helemaal door het blok loopt naar de volgende straat waar ook een ingang is.  :applaus:  :congratualtionsis0:

Amice



Zulke heb ik jaren geleden ook eens aangeschaft, het zijn rubberen schoenen met designs die we kennen van de lederen variant.

Ik kocht die om te gebruiken in het regen seizoen waar veel flood te verwachten valt en dus om droge voeten te houden. ik heb ze nog steeds maar al 1 1/2jaar niet meer hoeven te gebruiken.  :thumb:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Correct...rubber....

Zitten uitstekend maar met blote voetjes erin dan schuurt het wel...dus in het vervolg sokjes gebruiken..... :happy: :happy:



Gelijk drie paar extra gekocht......waarvan twee paar om aan het einde van het jaar mee te nemen naar de Hemel (als ik het toelatings examen haal) of naar de hel.... :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8: :ripba8:



Dat houd toch weer een gedeelte UV tegen en ik heb er 6 km op gelopen vandaag en ze doen het uitstekend....maar als het regent dan natte voetjes...maar dat interesseert me niets....mijn grote broer zei altijd: " s'Avonds de man...Overdag de man"...... :denk: :denk:



bananacreek



Zal je meemaken dat ik binnenkort een PB van de Admin van dit forum krijg waarin hij/zij mij gaat verzoeken om ook nog een stropdas te dragen in het vervolg?...... :denk: :weetikniet: :weetikniet:

Dit was de laatste keer in 1980 en ik heb het pak en ook de stropdas nog in den kast hangen beneden.... :thumb: :thumb: :happy:....(herinnering aan mijn trouwdag... :happy: :happy:)


bananacreek



En een andere PB omdat mijn broek niet in de juiste vouw zit?.......... :lachen: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :run: :run: :run: :run:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek