Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



Tot een aantal maanden geleden?....was dit nog RCPI/PTT..........

Kan me nog herinneren in de jaren '80 moest je 5 uren wachten bij de PTT of RCPI voordat je te horen kreeg: "Mr. Klootzak....your line is busy".... :lachen: :negatief: :negatief: :negatief:

Naar Nederland bellen duurde een uur en naar Manila 6 uren..... :lachen: :lachen: :run: :run:

Toen kwam Cruztelco....geen verbetering............en in de jaren '87....en up werd het beter toen je een aansluiting in je huis kon krijgen in de barangay waar ik woon...teringmaatschappij tot nu toe.......



bananacreek





Perdices street (in de jaren '80 Alfonso XIII street) (genaamd naar een bisshop)

Dit is de Kalverstraat van Dumaguete met vierkante meter prijzen van ongeveer 350 tot 400 duizend pesos.........


bananacreek


bananacreek

Het wemelt hier van foreigners in Dumaguete city met allerlei "vreemde vogels" ertussen................ :lachen: :lachen:

Ik denk dat dit een tweede Angeles city gaat worden?...................... :ripba8: :ripba8: :benweg: :benweg:

Zit er hier ergens een Klootzak reclame voor Dumaguete te maken?....die moesten ze om zeep helpen... of deporteren naar Cassablanca... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:....in 1979 waren we met twee foreigners.... :thumb: :happy: :jajaja:

Er zitten erbij die een HOUSE & LOT voor hun vriendin kopen en er later door de "schoonfamilie" of door het meisje er weer uitgetrapt worden... :lachen:

Van een mof en die kreeg een BPO (barangay protection order) op zijn kop toen hij een keer uit Duitsland kwam en mocht niet meer binnen een straal van een kilometer van zijn huis komen met straffe van arrest.... :copte4: :copte4: :copte4:. :ripba8: :ripba8:
Zijn vrouw werd verliefd op de  :smiley-philippines: architect............... :sexhq0: :sexhq0: :sexhq0:...... :lachen: :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:


Zit ook een Mof hier (Boogie) die wil een stuk land kopen op naam van de teacher van zijn "zoon".....en er een huis op bouwen.... :lachen: :lachen:

Ik heb hem van gedachten veranderd (dacht ik... :lachen:)

Die "zoon" was het buitenechtelijk kind van zijn ex vriendin en een :smiley-philippines: die er vandoor ging met een ander en het kind gewoon bij hem achter liet............... :lachen: :negatief:

Hij kan het jochie niet onder controle krijgen................... :run: :run: :run:

bananacreek

@ Boldy.....maak je borst maar nat Joop..... :lachen: :jajaja: :happy:



wordt vervolgt................... :jajaja:

bananacreek


bananacreek





Rente voor de afbetaling valt erg mee vergeleken met de rente voor een motor of auto afbetaling..... :thumb: :thumb:

bananacreek


bananacreek