Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 16 april 2015, 16:12:03


Die rook kwam uit de AV en niet uit de wapens....... :lachen: :lachen:.........weet niet eens meer of er werkelijk geschoten werd....dacht het toch niet?....

Ga het niet opzoeken want moet morgen op tijd opstaan want de Noreco posts zijn in de bergen afgeleverd en ik heb beloofd om een paar foto's te nemen.... :run: :run: :run:




Terug van weggeweest en dat was niet alleen bloedheet maar een hoop dumptruck die vol met boulders uit het lagere gedeelte van Camansi kwamen... :negatief: :negatief: :run: :run:

In 6 dagen tijd waren alle posten afgeleverd en geplaatst(d)?............ :thumb: :thumb:..Uitstekend werk...en wie zei dat de  :smiley-philippines: niet kunnen werken?....ikke?........... :denk: :weetikniet: :weetikniet:


De belangrijkste post voor mij....


Achter deze post ...niet meer belangrijk voor mij en de ondertekenaars...

bananacreek

Vervolg Noreco.........

In het midden zou ik mijn strandhuisje moeten bouwen....maar dit is tweehonderd meter van de main post langs de weg en als je een No6. gaat gebruiken hou je maar 180V-160V over in die buurt zonder extra "line-trafo"......dus stelde de asst. manager van de Noreco vanmiddag voor om een application te doen voor een "extension of the primary line"...... :denk: :denk: :jajaja:....waar wind is draaien de molens?..... :weetikniet: :weetikniet:





bananacreek

Bijna een jaar en nog steeds niet gerepareerd...no budged.....een jaar voor de elections?.... :lachen: :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:




bananacreek


bananacreek

Zag ook een John DEERE tractor vandaag maar kon net geen foto nemen...

John Deer is al zeer lang hier op Negros want in 1979 was Aboitiz de importeur daarvan en was er ook een zaak in Dumaguete op Real St..waar nu het oude gebouw van Du Ek Sam is....

Van internet als voorbeeld:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Normaal zou dit verboten zijn volgens de  :smiley-philippines: Immigration Law...........a foreigner becoming a "mendicant"..(bedelaar)... :jajaja: :jajaja:


bananacreek