Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ik vroeg aan de man of Mayor Sanchez daar nog in bilibid zat en hij zei: YES.....

Mayor Sanchez was een mayor ergens in Laguna een aantal jaren geleden (June 1993) die een student vermoorde en zijn vriendin verkrachtte en daarna ook vermoorde....



Zie video:
http://n5e.interaksyon.com/videos/B61C0A1F0BB8473/crime-klasik-sarmenta-gomez-rape-slay




En ook de Ampatuans zitten nu in Bilibid volgens hem...en die varkens zijn nog niet eens "arraigned" (voorgekomen).............. :negatief: :negatief:



Give him to me for 5 minutes...no better a few hours.......... :lachen: :lachen:...... :crazy: :crazy: :ripba8: :ripba8:







bananacreek

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 april 2015, 14:39:23
Ok....19.54 uur ....dus net op tijd.... :happy: :happy: :happy:

Ging naar Mayabon maar ze waren niet thuis want ze waren in Malatapay.....verdomme voor niks gereden....dus iemand laten texten....wacht voor de Klootzak in Malatapay @ the Sari Sari store van een kennis.....

Malatapay market road (Malatapay ligt tussen Dauwin en Zamboanguita maar is een barangay van Zamboanguita......
"Where are you going Joe?...Can i borrow som money?".."I will pay you back whenever I have the money"............ :jajaja: :jajaja: :denk: :denk:


Kwam daar aan ..waren ze ook weg om even een Bolo te kopen.................What the F......?.... :denk: :denk: :denk:

Na een minuut of vijf kwam de man met zijn vrouw en een andere dochter die hij uit Manila had meegrbracht.....en nu moesten we samen de Bolo kopen en hij wou ook een rolmaat kopen en ik dacht verdomme nu wil hij gelijk de afmeten voor mijn kist bepalen?............... :weetikniet: :weetikniet:





Wat denk je wie de Bolo @P300 betaalde?....Ja IKKE da Klootzak want ik wilde die dochter versieren want die had ik al twee keer "ontmoet" een jaar of 12 geleden en toen hebben we "vader en moeder" gespeeld in het huis van haar zuster.......... :lachen: :jajaja: (nu is ze 29)

Maar de man was zeer vriendelijk en bedankte mij voor alle hulp toen hij in het gevang zat...want hij zat eerst twee jaar in Provincial Jail Dumaguete....en daar gebeurde het volgende:

Later (vanmorgen) zijn we naar zijn huis gegaan en de dochter bij mij achterop............. :thumb: :thumb: :happy: :happy:

Maar ze zat te ver naar achteren en was schuw en ik vroeg naar haar echtgenoot en ze zei "Patay"............ :ripba8:

Later hoorde ik dat ze een "echtgenoot" in Manilla  had achtergelaten om alleen de vader thuis te brengen... die familie is wereldkampioen in liegen.... :lachen: :lachen:en

Bij hun thuis gekomen nog wat met de man gesproken en hij was echt dankbaar voor mijn hulp in het verleden want dat hij in Dumaguete vast zat leende hij mijn electric fan...(niet zijn dochter)............. :lachen: :neeneenee: :neeneenee:

Hij heeft 9 jaar gezeten en moet zich nog drie jaar regelmatig bij de "parole-officer" melden ....

In ieder geval heb ik de rolmaat NIET betaald..... :thumb: :thumb: :happy: :happy: :happy: :happy: :neeneenee: :neeneenee:

Voor de prijzen een (nul) erbij voegen....


Ik mocht voelen of het  scherp genoeg was.......... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:


Zijn vrouw en ze woonden al bij elkaar toen ze 14 waren..... :lachen: :lachen:...hebben ook 14 kinderen... :jajaja:


Den dochter uit Manila............beetje flinke kont gekregen.... :denk:


Heb ik ook NIET betaald........... :happy: :happy:


Wordt vervolgd..........

CitaatWat denk je wie de Bolo @P300 betaalde?....Ja IKKE da Klootzak want ik wilde die dochter versieren want die had ik al twee keer "ontmoet" een jaar of 12 geleden en toen hebben we "vader en moeder" gespeeld in het huis van haar zuster.......... :lachen: :jajaja: (nu is ze 29)

Fout............. want dat was in 2008............. :lachen: :jajaja:

Adriaan

CitaatWaarschijnlijk omdat ik uitlegde dat ik melanoma had en in augustus ga sterven...en al mijn geld al op is....dus waarschijnlijk geen interesse meer?

Creek ik ben een tijdje absent hier geweest. Ben je serieus met die doodsvoorspelling of wilde je alleen die dame afpoeieren - want dat was een voorspelbaar resultaat van je opmerking.

Lorre

Citaat van: Adriaan op donderdag 16 april 2015, 02:08:27
CitaatWaarschijnlijk omdat ik uitlegde dat ik melanoma had en in augustus ga sterven...en al mijn geld al op is....dus waarschijnlijk geen interesse meer?

Creek ik ben een tijdje absent hier geweest. Ben je serieus met die doodsvoorspelling of wilde je alleen die dame afpoeieren - want dat was een voorspelbaar resultaat van je opmerking.

Citaat van: bananacreek op woensdag 15 april 2015, 14:39:23


want ik wilde die dochter versieren want die had ik al twee keer "ontmoet" een jaar of 12 geleden en toen hebben we "vader en moeder" gespeeld in het huis van haar zuster.......... :lachen: :jajaja: (nu is ze 29)

Adriaan, ook al ben je 72, een leesbril past op elke snuitje...

Adriaan

Lorre, voor zover ik me, met Alzheimer en al, kan herinneren vroeg ik Creek iets. Dus ja dat van die leesbril klopt wel. Overigens ben ik 79.

Is er iets gebeurd met dit forum? Twee onaangename reacties aan mijn adres op een dag. Moet het statistisch gemiddelde overschreden hebben.

Lorre

Citaat van: Adriaan op donderdag 16 april 2015, 04:02:21
Lorre, voor zover ik me, met Alzheimer en al, kan herinneren vroeg ik Creek iets. Dus ja dat van die leesbril klopt wel. Overigens ben ik 79.

Is er iets gebeurd met dit forum? Twee onaangename reacties aan mijn adres op een dag. Moet het statistisch gemiddelde overschreden hebben.

Stel mij NIET verantwoordelijk voor jouw uitspattingen op dit forum, jij tikt toch nog stééds onder jouw naam, neem ik aan?  Of vergeet je wat je typt? :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:

Adriaan

Lijken de namen "Antzan" en "Adriaan" erg op elkaar? Ik dacht zo van niet (voor de oningewijde lezer zie de laatste bijdragen onder "cultuur").


Lorre


boldy

Lorre teringlijer hou ff je kut kop dicht met je gezeik. Je moet eens lezen vuile demente ouwe kut kwal dat je er bent.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Lorre

Om je te verbeteren:

Lorre , (komma) teringlijDer, (komma) hou even je kutkop (kent het Groene Boekje niet, dus géén Nederlandse taal, mocht het dialect zijn, [komma]  is het sowieso aan elkaar geschreven) dicht met je gezeik.  Je moet eens lezen; (puntkomma) vuile, (komma) demente, (komma), ouwe kutkwal (kent het Groene Boekje niet, dus géén Nederlandse taal, mocht het dialect zijn, [komma]  is het sowieso aan elkaar geschreven) dat je er (staat hier overbodig) bent.

Zoveel fouten tegen de Nederlandse taal, Boldy!  Je bent een schande voor de Nederlandse taal, vraag je ouders of je even terug mag naar de lagere school, op taalcursus, dan pàs zal je een bijdrage zijn aan dit forum.  Nu maak je de rest van je Nederlandse landgenoten tot schande, shame on you, kleine jongen!  Ook al ken je de betekenis van de door jou gebruikte woorden niet, want je slaat wild in het rond om ergens je gelijk te halen, doch is dit tevergeefs.