Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek



Stickers and new plates please.................

Sorry Joe....MAYBE next month................ :lachen: :lachen:

The new plates are to be manufactured in the province of Zeeland in the Netherlands....but the people over there are not that fast with our order.... :lachen: :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



Gelul...want er rijden er hier al een aantal rond waarop staat REGION 7........misschien uit Cebu city?........... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek



Paar jaar geleden kocht ik er eentje (niet in Unitop) om het haar van mijn borsten weg te scheren en die stond gelijk in brand en de haren schroeiden weg..... :lachen: :lachen: :jajaja: :thumb:

bananacreek

Deze gabber liep hier met een compleet gasmasker rond..............(newbie)............. :lachen: :lachen: :lachen:



Mag wel eens naar de kapper..... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:






bananacreek


bananacreek

Ik vind dat toch maar een lullige knoop in je stropdas......... "amigo"................. :lachen: :lachen: :negatief: :negatief:





"Ignorant White Skinned People"....................... :lachen: :lachen:

How about me?..................... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek

Het FEEST gaat gewoon door in Manila na de Holy Week.....everybody confessed and back to START.... :lachen: :lachen:


bananacreek


bananacreek

In 2007 onthoofdde de vader van toen één van mijn huishoudsters zijn buurman................. :moord: :moord: :moord:

Hij werd veroordeeld tot 12 jaar een een dag of zoiets en heeft sedert toen in Hotel Bilibid in Muntinlupa gelogeerd.............. :jajaja:






Vanmorgen kreeg ik een tekst dat hij on Parole is en terug is in Mayabon, Zamboanguita, sedert gisteren...en hij zou willen dat ik even langs kom morgen want hij heeft mij gemist in die 8 jaren............... :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:

Ik ga er toch even heen morgen en als ik hier niet rapporteer morgenavond om 20.00 uur  :smiley-philippines: time..... dan ben ik niet door den Melanoma gestorven maar onthoofd met een Sundang (Bolo)

Ok..Klootzak...."Unsay immong kinahanglan"? (Welke is uw keuze?)............ :denk: :denk:............. :weetikniet: :weetikniet:


Maar hij zal toch moeten uitkijken want als hij mij vermoord dan zal hij toch naar Bilibid terug moeten omdat hij dan een offense heeft gepleegd gedurende zijn Parole tijd............. :denk: :denk:

Ga er een nachtje over slapen............... :jajaja: :jajaja: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :ripba8: :ripba8:...... :weetikniet: :weetikniet: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :ontopic: