Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Die in de witte korte broek is dat niet het forumlid Ketelbinkie?....... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek



How about the foreigners met een zwarte huid...... they are exemtpted because of their color?................. :denk: :denk: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :weetikniet: :weetikniet:






bananacreek


peldoman

Citaat van: bananacreek op zondag 12 april 2015, 15:50:38
Die in de witte korte broek is dat niet het forumlid Ketelbinkie?....... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


Ik heb echt zin om een stuk naar die krant te schrijven.
Wat een LUL is dat!
Maar zal weinig zin hebben denk ik, wordt toch niet geplaatst.
Alle witneuzen over 1 kam scheren,  wij zijn allen arrogant ? wie is er nu een ashole? :negatief:

Cosyns Guy

Citaat van: peldoman op zondag 12 april 2015, 17:07:36
Citaat van: bananacreek op zondag 12 april 2015, 15:50:38
Die in de witte korte broek is dat niet het forumlid Ketelbinkie?....... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


Ik heb echt zin om een stuk naar die krant te schrijven.
Wat een LUL is dat!
Maar zal weinig zin hebben denk ik, wordt toch niet geplaatst.
Alle witneuzen over 1 kam scheren,  wij zijn allen arrogant ? wie is er nu een ashole? :negatief:
ashole ?
Nederlands -Engels woord voor as-gat ?  :lachen:  :lachen:
Tis asshole beste Peldo,deze kleine verbetering is enkel maar ter informatie om eventuele misvattingen van het woord asshole in de toekomst te vermijden...  :lachen:  :lachen:  :lachen: :biggrinn:  :biggrinn:

peldoman

Citaat van: Cosyns Guy op zondag 12 april 2015, 17:26:07
Citaat van: peldoman op zondag 12 april 2015, 17:07:36
Citaat van: bananacreek op zondag 12 april 2015, 15:50:38
Die in de witte korte broek is dat niet het forumlid Ketelbinkie?....... :denk: :denk: :denk: :weetikniet: :weetikniet:


Ik heb echt zin om een stuk naar die krant te schrijven.
Wat een LUL is dat!
Maar zal weinig zin hebben denk ik, wordt toch niet geplaatst.
Alle witneuzen over 1 kam scheren,  wij zijn allen arrogant ? wie is er nu een ashole? :negatief:
ashole ?
Nederlands -Engels woord voor as-gat ?  :lachen:  :lachen:
Tis asshole beste Peldo,deze kleine verbetering is enkel maar ter informatie om eventuele misvattingen van het woord asshole in de toekomst te vermijden...  :lachen:  :lachen:  :lachen: :biggrinn:  :biggrinn:
Weet ik Gosyns Guy, type foutje, zag het later maar had geen zin om het te veranderen.

bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek



Paquiao for President of da  :smiley-philippines:?............... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Watch out Chinese.....your days are counted............. :lachen: :run: :run: :run: :run: