Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Nieuwe wagen Phil-Chin Fire Brigade (surplus neem ik aan)...... :run: :run:




bananacreek


bananacreek


bananacreek

Gekke arrogante Manfred....begint al om 06.00 te drinken.....heeft met alle buren (blanken) ruzie en denkt dat hij de beste in de  :smiley-philippines: is........ :lachen: :lachen:

Een mes in het Engels is "KNIFE" (spreek uit naive) maar Manfred beweert dat het als "KNIJF" uitgesproken moet worden want hij heeft ook in Oxford gestudeerd.... :lachen: :lachen: :jajaja:





Manfred stamt af van de zigeuners uit de buurt van de Bohemen................ :lachen: :lachen: :run: :run: :crazy: :crazy:


bananacreek


bananacreek

Vergeten...................



Wat een oerdomme opmerking...............je hebt ze wel nodig om financiele hulp en goederen te geven na een super typhoon?

In ieder geval admit je hierbij dat de  :smiley-philippines: traffic users assholes zijn.................. :thankyoufw5: :thankyoufw5: :thankyoufw5:

Wat hier stond heb ik weggehaald.......(libel ....  je weet nooit wie meeleest).....racist.......... :jajaja: :jajaja:........... :thankyoufw5: :thankyoufw5:


bananacreek



Wat heeft in Godsnaam de "city tourism officer" hier mee te maken?..........to check the foreigners on arrival @ the airport if they are indeed assholes?.... :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Zoveel haat............ terwijl de man toch ieder zondag op de voorste rij in de kerk zit om op te vallen hoe gelovig hij dan wel is...halleluja....Praise the Lord....

http://www.loypalapos.com/boholschoicecuts/652.html


bananacreek

Two resident foreigners argue on WHO IS RIGHT.................(dus ze zijn geen toeristen)...... :lachen: :lachen:

Ze hebben een argument met elkaar........zo what the fuck is wrong with that?....Sorry ...what the hell is wrong with that?

Er staat toch nergens bij dat ze een argument hebben met een  :smiley-philippines: ?

Wat een zeiklap is dat toch ook.....

Dus als er dan ook ergens een argument is met een blanke dan gelijk maar zijn foto in de krant...nou ik zou hem tot de laatste cent voor de rechter slepen wegens libel of wat dan ook..... :jajaja: :jajaja:

Weet niet eens het woord voor LIBEL in de Marrokaanse taal meer... :weetikniet: :weetikniet:



Ik begrijp heel goed dat er smeerlappen tussen de blanken zitten...maar deze man speelt voor rechter............ :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

bananacreek


bananacreek

ATTENTION "WHITE SKINNED" PEOPLE.........BEHAVE ....OR ELSE.............................. :ripba8: :ripba8:

YOUR DAYS ARE COUNTED.............Hell is waiting
..................... :jajaja: :lachen: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg: :rennen: :rennen: :rennen: