Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: boldy op donderdag  9 april 2015, 15:05:30
Citaat van: jens op woensdag  8 april 2015, 21:58:25
Citaat van: bananacreek op woensdag  8 april 2015, 15:24:10
Intellegente stratenmakers in Nederland?.................. :lachen: :lachen: :lachen: :run: :run: :run: :run:

Braillepad eindigt in de bosjes in Breda............. :lachen: :lachen: :thumb: :thumb: :happy: :happy:


source:http://www.telegraaf.nl/

:ontopic: :ontopic: :ontopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:.................... :denk: :benweg: :benweg: :benweg: :run: :run:


Boldy misschien ?  :lachen:

Dat ligt aan de mensen die met hun reet in een stoel op het kantoor tekeningen maken.
Ik maak me ook niet druk als iets niet klopt wat op een tekening staat voor dat honger loon dat ik krijg.
Die lui op kantoor zijn "de knappe koppen" en wij zijn maar lompe heikneuters die zulke opdrachten uitvoeren  :jajaja:

Mijn vader werkte vroeger als Hovenier (tuinman) bij de gemeente Velsen (Ijmuiden) en had het altijd aan de stok met de volgens hem corrupte opzieners die op hen vette kont hun zakken vulden maar hij vocht een oorlog geheel alleen want hij kreeg alleen maar een hersenbloeding daarvan...... :ripba8: :ripba8:

Zo vader zo zoon?.... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:



bananacreek

Citaat van: boldy op donderdag  9 april 2015, 15:07:57
De prijs van de patatas valt zeker mee. Als ik het me goed herinner heb ik ze vorig jaar nog voor iets van 50 peso p/kg gezien So mahal.

Tegen kersttijd zijn ze 90 p/kg.... :negatief: :negatief:

Maar normaal waren ze in de buurt tussen de 50-60 p/kg




bananacreek



Ben er toch niet knapper op geworden............ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:.......... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :run: :run: :run:




bananacreek

In de Painitan Dumaguete.................. :jajaja: :jajaja:



9 van de 10  :smiley-philippines: vergeten om de potjes te sluiten...............rijk of arm ..... :denk: :lachen: :negatief: :negatief:



De mieren aan de achterkant sloegen hun slag.....FIESTA.......... :happy: :happy: :happy: :dance: :dance: :drunk: :drunk:

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Toch vallen de prijzen van de groenten nog al mee voor zulk een droog weer..........


bananacreek


bananacreek


bananacreek