Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Citaat van: daf105paccar op woensdag  8 april 2015, 10:21:22
Ik zou niet graag de man/vrouw zijn die bij de Cerus al die verzekingsdossiers in orde moet brengen. :benweg: :run: :run: :run:

Ceres is een zeer grote busmaatschappij actief in verschillende provincies.

Jaarlijks hebben ze gemiddeld een 350 accidenten met dodelijke afloop, dat is er ongeveer 1 per dag.

boldy

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  7 april 2015, 15:49:31
Citaat van: boldy op dinsdag  7 april 2015, 12:13:43
Pas je op dat je er niet blut van raakt van die 20 peso  :lachen:

  ik bekijk het effe van de andere kant Boldy, als ik smorgens momai aan school afzet passeer ik de luchthaven en ga daar in jeaninne hare cafetaria koffie drinken,

  +- 200 keer per jaar.....  = 4000 peso zo ongeveer per jaar.     :lachen:  .

 
   momai.   


 

Ow dat is maar 1 weekloon in 1 jaar dan valt het reuze mee. :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

boldy

Ik ben vorig jaar met de Dominion bus maatschappij naar Vigan gegaan en als al die busmaatschappijen rijden als een stel debielen dan valt het me nog mee dat er niet veel meer ongelukken gebeuren  :jajaja:

Wij hebben gelukkig niks gehad maar je staat de fucking 10 uur dood angsten uit  :negatief:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag  8 april 2015, 01:23:56

wil niemand aan het schrikken brengen smorgens vroeg, maar dit is gisteren de cerus op de route bacolod san-carlos dumaguete en dan ferry dipolog naar zamboanga,

het ging weer eens fout met als resultaat......

    .

Neem aan dat je op de motor rijdt tussen Dumaguete en Tanjay of Bais of waar dan ook tussen Basay en Bacolod..............dan kom je toch wel bijna iedere 7 minuten zulk een duivels monster tegen of paseert je van achteren met een rotgang.............en dan kan je beter je adem inhouden of.... :benweg: :benweg: :benweg: :benweg: :negatief: :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

Soms op de terugweg naar Dumaguete rijden er vier achter elkaar en dan gaan ze af en toe nog racen ook...................

Vanmiddag reed er een vrouw in haar auto de snelweg op en reed mij er bijna vanaf......ze weet nu hoe een middelvinger van een klootzak er uit ziet.... :jajaja: :jajaja:





Elke dag weer iets anders......... :lachen: :lachen:

bananacreek

Ford..."New Holland"...verkeerd gespeld "New Somalia"............... :lachen: :lachen:



Hier in Tanjay en Bais rijden er toch wel een aantal mooie tractorrekkes rond (sugarindustrie)


bananacreek

Tanjay..........the green city?.... :lachen: :lachen:... :weetikniet: :weetikniet:

Ze zijn slechte betalers.... :jajaja: :negatief:



Die man kwam er gewoon toevallig op maar hij vond het zeker niet leuk maar had niet de moed om moeilijkheden te maken omdat het naast het politieburo was en hij waarschijnlijk onder de indruk van de camouflage motor.........



bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op woensdag  8 april 2015, 01:23:56

wil niemand aan het schrikken brengen smorgens vroeg, maar dit is gisteren de cerus op de route bacolod san-carlos dumaguete en dan ferry dipolog naar zamboanga,

het ging weer eens fout met als resultaat......

   .

Mooie foto Joost........... :thumb: :thumb:

Niet om daar grapjes mee te maken natuurlijk maar om alleen maar te laten zien dat aan het Ceres drama nooit een einde komt..... :negatief: :negatief: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run:

Zulks kan neen ieder van ons gebeuren en dan gaat het er niet om hoe goe je kan rijden...dan heb je alleen maar pech ....maar natuurlijk weet je in het bovenstaande geval niet wie de schuldige was want ook de  :smiley-philippines: motor rijders kunnen hartstikke  :crazy: :crazy: zijn.... :ripba8:

Dus tussen Bacolod en Basay en dan weer terug langs de westkust naar Bacolod zulen zulke incidenten regelmatig voorkomen elke dag.... :jajaja: :negatief: :negatief:

bananacreek


bananacreek


bananacreek