Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Pas je op dat je er niet blut van raakt van die 20 peso  :lachen:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

jamietagabundok

Het mag dan een lullig bedragje zijn  die 20 peso, het is het begin van alle ellende.   Steevast krijg je ieder jaar een hoger tarief,en nu is het misschien alleen op de airport , maar andere instanties zien ook dat daar geld mee te verdienen valt.

In  :nederlandsevlag:  begon het precies zo, eerst alleen in het centrum van grote steden,  nu betaal je bijna overal in  :nederlandsevlag:   alleen met grote prijsverschillen natuurlijk tussen het centrum van Amsterdam en een eenvoudig provinciestadje.

Na de airports en de gemeentes hebben nu ook de waterschappen hebben het betaaldparkeren  ontdekt als melkkoe   :negatief:  Jarenlang een stacaravan gehad bij de duinen tussen Renesse en Scharendijke,  altijd gratis parkeren, tot paar jaar terug het waterschap geld  tekort had  en ook tot betaald parkeren invoerde tussen 1 april en 1 oktober, lekker toeristje uitmelken  :negatief:

bananacreek

Vraag me af wat zulks voor da peso gaat inhouden....hike in domestic interest rates....... :weetikniet: :weetikniet:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  7 april 2015, 11:46:19

Hier begot nomore free-parking dumaguete airport..... 

  .

Valt me nog mee dat het niet het volgende zou zijn:

Parking: P20 for  :smiley-philippines:

Parking: P40 for foreigners............... :lachen: :jajaja:

pierrevanwies

Citaat van: boldy op dinsdag  7 april 2015, 12:13:43
Pas je op dat je er niet blut van raakt van die 20 peso  :lachen:

  ik bekijk het effe van de andere kant Boldy, als ik smorgens momai aan school afzet passeer ik de luchthaven en ga daar in jeaninne hare cafetaria koffie drinken,

  +- 200 keer per jaar.....  = 4000 peso zo ongeveer per jaar.     :lachen:  .

 
   momai.   


 

pierrevanwies


pierrevanwies


wil niemand aan het schrikken brengen smorgens vroeg, maar dit is gisteren de cerus op de route bacolod san-carlos dumaguete en dan ferry dipolog naar zamboanga,

het ging weer eens fout met als resultaat......

    .

daf105paccar

Ik zou niet graag de man/vrouw zijn die bij de Cerus al die verzekingsdossiers in orde moet brengen. :benweg: :run: :run: :run: