Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

boldy

Een bolus behoort je te eten met roomboter en dan het liefst met gezouten roomboter  :jajaja:.
Die bolussen met pudding er tussen heb ik nog nooit van gehoord laat staan gezien.

Waar verkopen ze die dingen Cobra ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Cobra

Citaat van: boldy op maandag  6 april 2015, 13:21:44
Een bolus behoort je te eten met roomboter en dan het liefst met gezouten roomboter  :jajaja:.
Die bolussen met pudding er tussen heb ik nog nooit van gehoord laat staan gezien.

Waar verkopen ze die dingen Cobra ?

Wij eten een bolus gewoon zo uit de winkel,niks geen roomboter er op.

Beste bolusbakker van dit jaar zit in Clinge bij Hulst

Bakker Van Meijel uit Clinge won  de titel ook vorig jaar al.

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2015-03-17/831353/van-meijel-wederom-beste-bolusbakker#.VSJuPTeW6aY.


Die bolus met pudding er tussen heeft mijn vrouw laatst gekocht in terneuzen in het Schuttershof winkelcentrum, naast kapsalon Brainwash zit een bakker die ze verkoopt.

Ze worden overal verkocht naar het schijnt, met diverse variaties.




Even googelen naar de dichtsbijzijnde bakker in Zeeland.

Voorbeeld :

http://bakkerboer.nl/zeeuwse-bolussen/varianten/

http://www.deesechtebakker.nl/room-bolus.html


Smakelijk eten !

:atyourservice:
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

bananacreek

Verplichte confession Holy Child Hospital.......... :lachen: :lachen:



Doctor:....."Father...eh eh....I amputated the wrong leg"........... :lachen: :lachen:

Dat is nog wel eens vaker in Nederland gebeurd........ :lachen: :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Of de verkeerde nier eruit gehaald etc etc............. :lachen:

bananacreek

Weet niet of dit onder wagens of motoren valt...dus hier maar doen

ARGO 8x8 amphibian voertuig ...... :thumb: :thumb:

Maar de motor moet overhauled worden en wat andere problemen....(niet van mijzelf)









Roer, trekhaak en schroef........... :happy: :happy:


bananacreek

Argo (ATV) voorbeelden van internet maar de bovenstaande zou een Chinese versie zijn.........







2009 ARGO Avenger 750









boldy

Ik ben zelf een rasechte zeeuw Cobra en woon er ook nog steeds. In Oost-Souburg om precies te zijn.
Ik zal eens  opletten bij de bakker of ik die bolussen met pudding er tussen zie. (lijkt me zeer smerig trouwens)

En over smaak valt te twisten uiteraard meer mijn bolus moet plakkerig zijn en zacht.

ok kloot back to your  topic before you get mad.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

bananacreek

Citaat van: boldy op maandag  6 april 2015, 14:09:00
Ik ben zelf een rasechte zeeuw Cobra en woon er ook nog steeds. In Oost-Souburg om precies te zijn.
Ik zal eens  opletten bij de bakker of ik die bolussen met pudding er tussen zie. (lijkt me zeer smerig trouwens)

En over smaak valt te twisten uiteraard meer mijn bolus moet plakkerig zijn en zacht.

ok kloot back to your  topic before you get mad.

I will not get mad on dit topic....this is a free for all topic en ik ben ook niet de eigenaar van dit topic maar de Admin is de eigenaar..... :thumb: :hoedjeaf:......


Cobra

Citaat van: boldy op maandag  6 april 2015, 14:09:00
Ik ben zelf een rasechte zeeuw Cobra en woon er ook nog steeds. In Oost-Souburg om precies te zijn.
Ik zal eens  opletten bij de bakker of ik die bolussen met pudding er tussen zie. (lijkt me zeer smerig trouwens)

En over smaak valt te twisten uiteraard meer mijn bolus moet plakkerig zijn en zacht.

ok kloot back to your  topic before you get mad.

Ik ben er (zeeland) ook geboren Boldy, woon er 1 km vandaan nu.

Ik moet die "nieuwe " bolussen ook niet, ook al smaakte die ene niet zo slecht.

Schijnt dat er nu een wedstrijd is om alle variaties van een bolus te maken, zelfs een pizzabolus heb ik gezien.

En IDD, zacht en plakkerig moeten ze zijn, niet hard en droog.



Nu gaan we terug op filipijns voedsel, wat denk je van Buwad Isda,  Kloot ?

Of heb je liever alleen de geur er van ?  :ikkeniebegrijp:
Website over de PH of je het nu gelooft of niet.  :atyourservice:

Rich

Citaat van: bananacreek op maandag  6 april 2015, 14:22:16


I will not get mad on dit topic....this is a free for all topic en ik ben ook niet de eigenaar van dit topic maar de Admin is de eigenaar..... :thumb: :hoedjeaf:......


Je mag dan een kloot zijn, maar gezond verstand heb je wel  :thumb:  Af en toe wordt er wel eens afgeweken, en dat is heel normaal in een forum. Niet meteen beginnen te steigeren, maar een beetje tolereren  :thumb:
Rich de Nederbelg.

pierrevanwies


Hier begot nomore free-parking dumaguete airport..... 

    .