Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

[/move]

Ook in de disco?......

Yes but:..............................."SCREW THE DISCO".................. :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Ik ben vroeger ook steigerbouwer geweest (jaren '60) via een koppelbaas bij SSH (Stalen Steiger Holland)....maar toen gebruikten we nog koppelingen met spieen......




bananacreek



Oostenrijker en eigenaar van Cassablanca aan de Rizal Boulevard................

bananacreek

Nu breekt mijn klomp ...maar ik heb geen klompen....mijn nieuwe hobby begint nu al problemen te geven?

Gegeven:

-Volle Maan
-plaatselijk geen bewolking dus de maan en andere sterren (wat dan ook) daar omheen zijn goed te zien....

Probleem:
Wat zit daar voor de maan?



Oplossing?
- Maansverduistering?
- Zit URANUS tussen de aarde en de maan?.............. :run: :run: :run: :run:
- Einde van het Melkwegstelsel?........... :weetikniet: :weetikniet:

Geen gelul want dit zie ik (niet de image daarachter want zeer moeilijk met een telefoto in het donker en je beweegt ietsje)...maar duidelijk is er een bruinkleurige image die de maan voor 90% bedekt....nu even naar het raam....kan het niet zien....dus naar beneden...overtime....viel van de laatste drie treden af..... :negatief: :negatief: :negatief:

Nu zit er duidelijk een wolk voor dus straks maar weer even kijken.................wordt spannend?.... :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8: :run: :run: :run: :run:

Amice

Hier is de eclips in ieder geval wel te zien alhoewel het erg ver weg is.  :thumb:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek



Een Eclips?....dus dat moet het signal zijn van onze planeet URANUS om voor mij naar huis terug te keren?............ :happy: :happy: :happy: :happy: :happy:

Ik heb genoeg van dit aardse leven vol met zakkenvullers........... :jajaja: :jajaja: :negatief: :negatief:

Weer even naar beneden.....



Nog een keertje straks......betekent dit geluk voor mij...of pech?....zal ik de ware ontmoeten?.... :lachen: :lachen: :run: :run:

Of zal ik nu aan de Melanoma sterven binnen drie maanden?.............. :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet: :ripba8: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Ok..dus niet het einde van de wereld?................ :lachen: :jajaja: :jajaja:

http://hemel.waarnemen.com/maan/eclipsen/maansverduistering_20150404.html

Zeer correct die rode kleur...............

Straks nog een stuk of twee foto's...........

bananacreek


bananacreek


bananacreek