Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek



VERGANGEN....VERGESSEN....FORUBER...... :lachen: :jajaja: :jajaja:

Afgelopen...madam de pompidoe had opmerkingen over mijn optreden en trok een uur van mijn "duty-time"..........en ik zei: "Nou je bekijkt het maar .... :benweg: :benweg: :benweg:"............. :jajaja: :jajaja:

Ik werkte daar bijna 9 jaar en een aantal jaren geleden moest de disco op maandag, dinsdag en donderdag dicht wegens gebrek aan customers...toen bracht ik het idee naar voren betreffende reggae en toen keerden de zaken naar de goede kant tot op heden............als dank krijg je een schop onder je kont.....en ik zei: "if you do not pay me what you owe me i will file an civil case for the promisory note and a crimminal case for the contract of loan  (prommissory note kan je alleen maar een civil case aanspannen en dat gaat jaren duren. ..(om het voor haar duur en moeilijk te maken........ :thumb: :happy:)....maar je kan ook naar de "small claims court"gaan en dan heb je binnen 24 uur een bindende uitspraak voor bedragen tot 100 duizend pesos...........

Zwitserse eigenaar weet het nog niet maar ik zal hem een nette...maar gepeperde brief versturen per LBC.......... :jajaja:

De manager had in totaal over die jaren meer dan 300 duizend pesos geleend............maar nu een outstanding balance of 5500 pesos....

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/vIDPa1wTGQA" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed]



bananacreek

Citaat van: bananacreek op zondag 29 maart 2015, 13:15:27
Citaat van: daf105paccar op zondag 29 maart 2015, 13:01:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 29 maart 2015, 11:52:03

moesten die twee blanken er niet geweest zijn dan stonden de pinoys daar nog te gapen.....  raar volk toch   :weetikniet:  maar ben er al aan gewend.

 
Doden?
Of leefden ze nog?

Wat een klap is dat geweest...kijk eens naar die velg............... :negatief: :negatief:

Ik hoorde vanmiddag dat dit het ongeluk in Bacagay was tegenover GREEN PASTURES uitvaarthuis........en één van de drivers was stomdronken (volgens de radio)......alle drie dood...........

bananacreek

Blijft toch noordelijk............ :thumb: :thumb: :happy:

Off-seizon storm.......


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek