Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

pierrevanwies

 luke,je heb natuurlijk dik gelijk de   :smiley-philippines:  mentaliteit AL kennende en ikzelf zou gewoon doorrijden want daar staat al genoeg volk bij en bemoei me liefst nergens mee.

de twee blanken zijn zo te zien aan hun witte voeten waarschijnlijk toeristen....

bananacreek

Citaat van: daf105paccar op zondag 29 maart 2015, 13:01:08
Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 29 maart 2015, 11:52:03

moesten die twee blanken er niet geweest zijn dan stonden de pinoys daar nog te gapen.....  raar volk toch   :weetikniet:  maar ben er al aan gewend.

 
Doden?
Of leefden ze nog?

Wat een klap is dat geweest...kijk eens naar die velg............... :negatief: :negatief:

bananacreek

Die magere Hein denkt dat hij op weg is naar het slachthuis en hij geeft niet mee...maar het abatoir is aan de andere kand van de stad Junior..... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:




bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Met deze paal maakt ik kenneis op kerstnacht 2007 en knalde er in volle vaart met de dienstmotor tegenaan...resultaat een aantal gebroken riben en schouder en  teen.....maar een security guard van de BPI heeft de politie gebeld en die brachten me netjes naar het ziekenhuis en brachten de motor naar het politiebureau....

Die paal staat een meter van het voetpad op de straat en ik was niet de enigste die daar opklapte............zoveel mensen dat ze een besluit hebben genomen om de paal geel te verven ....(en niet weg te halen.... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:)