Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc

There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

bananacreek

Weer naar de bergen geweest om de brief op te halen maar er moeten veel meer mensen tekenen en die komen morgen naar de chapel zoals elke zondag...maar de principal van de school wilde niet tekenen.......en ook twee andere mensen.... :negatief: :negatief:

Dat soort mensen denken dat Jan met de Pet moet werken voor de regering en niet andersom....en sommigen zullen dat nooit begrijpen.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Vel van mijn stuitje afgeschoren op de habal habal............ :negatief: :negatief: :negatief:


bananacreek


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Citaat van: bananacreek op zaterdag 28 maart 2015, 12:50:23
Weer naar de bergen geweest om de brief op te halen maar er moeten veel meer mensen tekenen en die komen morgen naar de chapel zoals elke zondag...maar de principal van de school wilde niet tekenen.......en ook twee andere mensen.... :negatief: :negatief:

Dat soort mensen denken dat Jan met de Pet moet werken voor de regering en niet andersom....en sommigen zullen dat nooit begrijpen.... :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom: :stomstomstom:

Vel van mijn stuitje afgeschoren op de habal habal............ :negatief: :negatief: :negatief:



De principal en de anderen die niet wilden tekenen mogen van mij naar den Kloten lopen....en zullen nooit en te nimmer bij mij en ook de anderen behoeven aan te kloppen voor wat dan ook................. :neeneenee: :neeneenee: :neeneenee:

pierrevanwies

 
moesten die twee blanken er niet geweest zijn dan stonden de pinoys daar nog te gapen.....  raar volk toch   :weetikniet:  maar ben er al aan gewend.

 

pierrevanwies

dacht laatste stukje regenwoud op negros, mount canlaon en park.







 

Luke

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 29 maart 2015, 11:52:03

moesten die twee blanken er niet geweest zijn dan stonden de pinoys daar nog te gapen.....  raar volk toch   :weetikniet:  maar ben er al aan gewend.

 

Blijkbaar kunnen ze ook niet veel doen.
Persoonlijk zou ik er ook geen poot aan uitsteken buiten de lokale autoriteiten te verwittigen.
Ze kunnen je zo maar beschuldigen van diefstal of verwondingen al is dat helemaal niet het geval.

daf105paccar

Citaat van: pierrevanwies&segers op zondag 29 maart 2015, 11:52:03

moesten die twee blanken er niet geweest zijn dan stonden de pinoys daar nog te gapen.....  raar volk toch   :weetikniet:  maar ben er al aan gewend.

 
Doden?
Of leefden ze nog?