Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Lekke band op het midden van de weg verwisselen?.....of ook een gebroken as?....dat komt regelmatig voor hier..... :run:


bananacreek

Linke Joop en die ging er met mijn Pepsie vandoor................. :lachen: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :benweg: :benweg: :benweg:




bananacreek


bananacreek

Beste foto's van het jaar?

Nog nooit van een brandblusser gehoord Joop?......PANIEK IN HET KIPPENHOK....... :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run: :run:.......... :lachen: :lachen:





Eindelijk bengt er iemand H2O................. :lachen: :lachen: :happy: :thumb:

Al het verkeer werd tijdelijk gestopt omdat men bang was dat de diesel ook vlam zou vatten en de tanks daarna zouden exploderen............ :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren: :explotieren:





Gelijk een bulderende stem...en dat was St. Peter in den Hemel die gilde...."Stap af Kloot en neem de volgende emmer en breng die naar de wagen"...... :jajaja: :jajaja:

Ik zei bescheiden: "Sorry your Holyness...ik heb last van mijn Melanoma en arthritis van den knie (rechts)......Next time na Lang?"....... :weetikniet: :weetikniet: :denk: :denk:

St. Peter gilde met hese stem....hij stikte bijna van woede: "Dat doet de emmer overlopen...je kan de Hemel wel vergeten Kloot...mark my words"...... :jajaja: :jajaja:

Hij smeet de Hemelpoort met een grote klap dicht en de andere mensen dachten dat het plotseling onweerde...... :lachen: :lachen: :run: :run: :run:

Dus terug naar AF voor den Superklootzak?..... :weetikniet: :negatief: :negatief: :negatief: :negatief: :denk: :denk: :confused2: :confused2: :crazy: :crazy: :ripba8: :ripba8:

bananacreek

Hier in barangay Novalles, Tanjay, werd een maand of twee een gehele "överflow" weggewassen door de wilde rivier.....die nu bijna helemaal droog staat.....





Hier ook de spoorbrug voor de sugartrains.....


bananacreek

Intercity trein Tanjay......Hasselt......Beverwijk...Alkmaar ...Heerhugowaard.... :atyourservice: :happy:



Met een Ford Locomotive.............. :lachen: :thumb: :happy:


bananacreek


bananacreek


bananacreek

Hier een bron maar in de zomertijd zoals nu maar weing water en hier zouden 3 plastic tanks moeten komen..............








bananacreek

Aan de andere kant is een bron die het hele jaar door behoorlijk veel water afgeeft............... :thumb: :thumb: :happy: :happy:







Hier komen al PE pijpen uit en zitten daar al sedert 1998 toen ik de eerste PE hose instaleerde.............









Hier komt genoeg extra water uit om een RAM pump te voeden......... :thumb: :happy: