Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


Rich

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 maart 2015, 09:24:15
Corregidor...ben ik nog nooit geweest...zal er ook nooit komen denk ik............. :denk: :denk:


Moet je toch echt eens naartoe gaan Creek, vooral de wandeling door de Malinta tunnel is een belevenis. Ik ben er 2 keer geweest.
Rich de Nederbelg.

bananacreek

Voor de motor (tijdelijk) kan hier geen lederen (of suede) handschoenen vinden en daarnaast is het meestal kleine maten.... :negatief:


bananacreek

Citaat van: Rich op donderdag 19 maart 2015, 09:27:30
Citaat van: bananacreek op donderdag 19 maart 2015, 09:24:15
Corregidor...ben ik nog nooit geweest...zal er ook nooit komen denk ik............. :denk: :denk:


Moet je toch echt eens naartoe gaan Creek, vooral de wandeling door de Malinta tunnel is een belevenis. Ik ben er 2 keer geweest.

Ja, dat neem ik zonder nadenken aan...... :hoedjeaf:

bananacreek

De dodenkamer voor de dode patienten in Holy Child Hospital en daar wordt je bewaard totdat iemand het lijk komt claimen....maar ik hoop dat als wanneer ik daar kom te liggen dat de vloer toch wat schoner zal zijn als wat ik vandaag zag................ :jajaja: :negatief:

Maar dat is niet gekoeld dus moet men er snel bij zijn..... :jajaja: :jajaja: :ripba8: :ripba8:


bananacreek


bananacreek

Cocaliong Pier Cebu city.........(achter fort san Pedro).....daar ben ik ook nog nooit binnen geweest..... :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:





San Pedro..............met een hoop geschiedenis daarachter...en velen  :smiley-philippines: kunnen maar weinig van hun vaderlandse geschiedenis....







bananacreek

Hier ben ik vroeger wel vaak geweest....de ruine van Brederode..in Santpoort Noord.....en ik zou uit die familie afstammen volgens sommigen.... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk: :crazy: :crazy: :crazy:





Hier ook nog nooit binnen geweest ................Slot Assumburg ..Heemskerk.................... :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :floet: :denk: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:





Slot Klootzak...... :lachen: :jajaja: :run: :run:



Kamermeisjes Slot Klootzak..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:


bananacreek

Citaat van: bananacreek op donderdag 19 maart 2015, 10:29:00
Hier ben ik vroeger wel vaak geweest....de ruine van Brederode..in Santpoort Noord.....en ik zou uit die familie afstammen volgens sommigen.... :lachen: :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp: :denk: :denk: :crazy: :crazy: :crazy:





Hier ook nog nooit binnen geweest ................Slot Assumburg ..Heemskerk.................... :offtopic: :offtopic: :ontopic: :ontopic: :floet: :denk: :run: :run: :benweg: :benweg: :benweg: :benweg:





Slot Klootzak...... :lachen: :jajaja: :run: :run:



Kamermeisjes Slot Klootzak..... :thumb: :thumb: :happy: :happy:



Dus zou ik blauw bloed moeten hebben?

Waarschijnlijk werkte mijn over..... over...wat dan ook........... grootvader daar als tuinman (hovenier)...of sigarenmaker..want ik zie alleen maar dit in mijn bloed.... :lachen:


bananacreek

Naar de bergen gweeest................. :jajaja: :run: :run: :run: :run:

Gereed voor vertrek....Dart Vader?........... :lachen: :weetikniet: :weetikniet: :crazy: :crazy: