Foto's uit het dagelijks leven in Dumaguete city en Oriental Negros

Gestart door bananacreek, zaterdag 4 december 2010, 13:21:53

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

[embed=640,525]<iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/iKR6Nejdv48" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> [/embed].

bananacreek





Dat zogenaamde nieuwe SM gebouw blijkt toch wel veel groter dan ik had gedacht  want het zit naar achteren verscholen....en is toch we net zo groot aan oppervlakte als Robinsons Dumaguete....




HansM

Wat leuk om de foto's te bekijken.

Wil heel graag dit jaar naar de Filipijnen toe. Mooi om te zien hoe het daar is.

Lorre

Citaat van: HansM op maandag 16 maart 2015, 21:14:51
Wat leuk om de foto's te bekijken.

Wil heel graag dit jaar naar de Filipijnen toe. Mooi om te zien hoe het daar is.

:totheboard: HansM, al enig idee naar welke regio je zal trekken?

HansM

Dank je wel.

Eerst een paar dagen rond Manila met iemand die ik heb leren kennen. Boracay zeker ook lijkt me heel mooi. Corregidor Island waarschijnlijk ook.

Weet nog niet hoe lang ik kan blijven. Ligt er aan wat ik te besteden heb, prijs van de ticket (ben nog op zoek naar de beste maand) en wat het verblijf zal kosten, hotels, eten enz.

Vandaar hier op het forum. Informatie inwinnen.

Lorre

Qua tickets, de prijzen schommelen dagelijks, ik keek enkele weken geleden op een maandag naar mijn benodigde ticket en de prijs was héél redelijk.  Ik boekte niet direct en een paar dagen later keek ik weer, was het maar eventjes meer dan 300 (driehonderd) euro duurder geworden.  

Dus de beste maand is niet echt vooraf te zeggen; vakantieperiodes, kerst en nieuwjaar zijn sowieso duurder, persoonlijk zou ik meer naar het weer (regen al dan niet) kijken, meer hierover vind je op http://www.klimaatinfo.nl/filipijnen/.

Veel plezier bij het uitpluizen. :biggrinn: :biggrinn:

klootzakken (voorheen Jens)

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

HansM

Bedankt voor de link.

Veel regen later in het jaar, dat is jammer. Zal alles even uitvogelen.